مدت زمان دریافت خدمات امدادی 3 دقیقه کاهش یافت

مدیرعامل امداد خودرو ایران گفت: با بکار گیری پلتفرم هوشمند، مدت زمان دریافت خدمات امدادی را سه دقیقه کاهش داده و به 22 دقیقه رسانده‌ایم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سیدعباس میرحسینی، با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت امداد خودرو ایران با تکیه  بر دانش فنی خود و توان شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ ظرف یک سال پلتفرمی را در حوزه خدمات امدادی طراحی کرده است  تا آرامش بیشتری را در دریافت خدمات امدادی برای مشتریان فراهم نماید .


وی افزود : با ارائه خدمات امدادی در قالب این  پلتفرم علاوه بر افزایش کیفیت ارائه خدمات ، دسترسی به ارائه خدمات سهل الوصول و هزینه خدمات رقابتی و شفاف تر خواهد شد.
 

 

عباس میرحسینی


زمان انتظار مشتریان در دریافت خدمات امدادی 3 دقیقه کاهش یافت
 مدیرعامل امداد خودرو ایران از دیگر مزیت های این پلتفرم را کاهش زمان انتظار مشتریان در دریافت خدمات امدادی اعلام کرد و گفت : با استفاده از فن آوری و تکنولوژی این پلتفرم مدت زمان انتظار مشتری حدود 3 دقیقه کاهش یافته است و عملا میانگین زمان انتظار مشتریان در دریافت خدمات امدادی از 25 دقیقه  به کمتر از 22 دقیقه کاهش می یابد.


با ارائه 120 نوع خدمت امدادی ، تردد مشتریان برای دریافت خدمات در تعمیرگاهها کاهش یافت
میرحسینی در ادامه به موضوع ترافیک در خدمات ثابت امدادی به خصوص در کلان شهرها پرداخت و با اشاره به برخی تغییرات در نحوه ارائه خدمات امداد خودرو ایران در جریان اپیدمی کرونا گفت : با اپیدمی بیماری کرونا در کشور، امداد خودرو ایران  با هدف افزایش ارائه خدمات درب منازل یا محیط مورد انتخاب مشتریان، حدود 120 نوع خدمت را که عموما خدمات سبک ، سرویس های دوره ای و نگهداری است درب منزل و یا مکان مورد انتخاب مشتریان را ارائه می کند و به طور میانگین 4 هزار خدمات در روز از این طریق انجام می شود که 20 درصد این خدمات سرویس در محل است و موجب کاهش تردد مشتری برای دریافت خدمات به تعمیرگاههای ثابت می شود.


استقرار 120 اکیپ شیفت امدادی در 6 مرز تردد زوار اربعین
وی همچنین به طرح امداد خودرو ایران به منظور خدمات مطلوب به زائران اربعین خبر داد و گفت : امداد خودرو ایران در اربعین امسال همچون سالهای گذشته  در کنار زائرین محترم اربعین حضور حداکثری را خواهد داشت و با استقرار پایگاه های ثابت و سیار  و120 اکیپ شیفت امدادی و بیش از 12 پایگاه ثابت در 6 مرز به خصوص مرز مهران که بیشترین تردد زائرین را دارد آماده ارائه خدمت امدادی به زوار اربعین خواهد بود.


بازدید قبل از سفر خودروها، خدمت جدید امداد خودرو ایران به زائران اربعین
مدیرعامل امداد خودرو ایران در پایان با توجه به پیش بینی تردد 300 هزار خودرو در اربعین امسال به طرح جدید امداد خودرو ایران برای ارائه خدمات به زوار اربعین اشاره کرد و خاطر نشان کرد : با ثبت اطلاعات زائرین اربعین برای اولین بار در سامانه حج و زیارت و با  هماهنگی با حج و زیارت برای اولین بار اطلاع رسانی ها خوبی قبل از سفر با توجه به بانک اطلاعاتی که در اختیار امداد خودرو ایران قرار دارد داریم به زائرین مخترم ارائه می شود تا منجر به کمترین آسیب به خودروها شده و کمترین زمان را صرف کنند.

 

کد خبر 138870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha