قربانیان حوادث رانندگی روز گذشته

پرشین خودرو: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کشته شدن 4 نفر و مصدومیت 3 نفر طی 2 حادثه مهم رانندگی در روز گذشته خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: ساعت 22:40 روز گذشته بر اثر برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 65 محور بندرعباس در استان فارس 2 نفر جان خود را از دست دادند و 1 نفر مجروح شد که علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ یکی از 2 دستگاه موتور سیکلت بوده است.
وی در گفت و گو با فارس در خصوص حادثه دیگری در روز گذشته گفت: در ساعت 09:50 بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه تریلی هوو و دو دستگاه پژو 405 در کیلومتر 16 محور میانه - زنجان در استان آذربایجان شرقی 2 نفر جان خود را از دست دادند و 2 نفر دیگر مجروح شدند که کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده یکی از دو دستگاه سواری پژو 405 اعلام کردند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: با بررسی تصادفات فوتی و جرحی جاده های کشور در روز گذشته مهمترین علل حوادث رانندگی، عدم توجه به جلو 35 درصد، تخطی از سرعت مطمئنه 16 درصد، عدم رعایت حق تقدم 21 درصد، انحراف به چپ 16 درصد و خستگی و خواب آلودگی 5 درصد اعلام شده و 32 درصد از تصادفات روز گذشته مربوط به واژگونی خودروها و همچنین 11 درصد آن نیز مربوط به برخورد با عابرین پیاده بوده است.

تصادف مرگبار اتوبوس و كامیون درمحور تربت حیدریه- مشهد

بر اثر وقوع تصادف مرگبار دو دستگاه خودرو اتوبوس و كامیون در محور تربت حیدریه – مشهد شاگرد اتوبوس در دم جان باخت.
بر اثر وقوع تصادف مرگبار دو دستگاه خودرو اتوبوس و كامیون در محور"تربت حیدریه – مشهد" شاگرد اتوبوس در دم جان باخت.
به گزارش «پرشین خودرو»، روز گذشته در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مشهد، مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در پنج كیلومتری محور مشهد به تربت حیدریه ماموران كلانتری 32 مشهد به همراه عوامل پلیس راه سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.
این گزارش حاکی است، ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه خودرو كامیون بنز، شاگرد اتوبوس در دم جان سپرد و 10 از سرنشینان به شدت مصدوم شدند.
بر پایه این گزارش، با حضور گروه های امداد و نجات مصدومان حادثه از داخل خودروها تصادفی به بیرون منتقل و به بیمارستان امدادی شهر مشهد انتقال یافت.
گفتنی است، علت تصادف لغزندگی جاده و تخطی از سرعت مطمئنه از طرف راننده اتوبوس اعلام شده است.

کد خبر 22489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha