پورشه دهمین برند فولكس‌واگن می‌شود؟

کد مطلب 2445
۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۳
پورشه دهمین برند فولكس‌واگن می‌شود؟
2445

پرشین خودرو: پیش‌بینی می‌شود ادغام دو شركت خودروسازی پورشه و فولكس‌واگن در سال جاری میلادی هم محقق نمی‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، پورشه پیش‌بینی كرد كه ادغام این شركت با فولكس‌واگن احتمالا به سال آینده موكول خواهد شد. دلیل این تاخیر برخی موانع قانونی در‌ آلمان اعلام شده است. در همین حال ارزش سهام پورشه بعد از اعلام تاخیر ادغام این شركت با فولكس‌واگن به شدت كاهش یافت. پورشه ابراز امیدواری كرد كه تا پایان سال 2012 با فولكس‌واگن ادغام شود. قرار است پورشه به دهمین برند فولكس‌واگن تبدیل شود.
کد مطلب 2445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha