آغاز تحویل ون ایویکو زامیاد

کد مطلب 2457
۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
آغاز تحویل ون ایویکو زامیاد
2457

پرشین خودرو: تحویل خودروهای مسافری روستایی با تحویل 700 دستگاه ون تولیدی شرکت زامیاد آغاز شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، غلامعلی عرب خدایی مدیر عامل شرکت راحت سفر ایثارگران، با بیان این مطلب گفت: با حمایت معاونت راه روستایی وزارت راه و ترابری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، واگذاری و تحویل خودروهای مسافری روستایی آغاز شده است. وی اظهار داشت: خودروهای ون مسافری به تعداد 700 دستگاه با کمک صندوق مهر امام رضا(ع) در ناوگان مسافری روستایی استان های آذربایجان شرقی و غربی، و اردبیل با رویکرد اشتغال زایی و ایجاد رفاه در روستاهای کشور از مهر ماه سال جاری توسط شرکت تعاونی راحت سفر ایثارگران ثبت نام شده بود. عرب خدایی تصریح کرد: همزمان اعتبار لازم از سوی صندوق مهر امام رضا(ع) برای پنج هزار دستگاه خودروی ون مسافری دیگر که توسط شرکت تعاونی راحت سفر ایثارگران و از محل مصوبه هیات وزیران(مبنی بر بخشودگی عوارض گمرکی خودروهای مسافری روستایی) تامین و تفاهم نامه وام ها برای تحویل خودروهای وارداتی جدید ابلاغ شد که طی شش ماهه اول سال جدید ورود این خودروها به ناوگان مسافری روستایی شاهد تحول دیگری در عرصه اشتغال پایدار خواهیم بود. مدیرعامل شرکت راحت سفر ایثارگران همچنین به تعداد 500 دستگاه مینی بوس وارداتی به عنوان جایگزین مینی بوس های فرسوده اشاره کرد و افزود: 500 دستگاه وانت دیزلی به منظور حمل کالا و بار روستایی در شش ماهه نخست سال جدید به ناوگان روستایی افزوده خواهد شد. وی در پایان و در خصوص کیفیت ون های وارداتی و عدم انتخاب ون فیات با توجه به اعلام قبلی خاطرنشان کرد: خودروهای ون انتخاب شده محصول ایویکو و تحت گارانتی شرکت زامیاد است. به علت عدم وجود نماینده توانا در کشور در حال مذاکره مستقیم با کارخانه فیات هستیم که از اوایل سال جاری اولین محموله آن نیز وارد کشور خواهد شد.
کد مطلب 2457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    0 0
    ايويكو ماشين خوب است
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    1 0
    ايويكو ماشين خوب است
  • علی حسینی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    2 0
    شرایط ثبت نام ون اویکوزامیاد و فرم ثبت
  • محمد بهارلو ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    لطفا شماره شرکت بزارید میخوام سند خودرو بیام تحویل بگیرم وامم تسویه کردم