کد خبر 26182
۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
برخورد مرگبار پراید با ال 90

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ راننده یک پراید در میان شعله‌های آتش برخورد خودرویش با یک سواری ال90 خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سید جلال ملکی با بیان اینکه وقوع حادثه تصادف دو خودرو در ساعت 8:22 به سامانه 125 اطلاع داده شد، گفت: با اعلام وقوع این حادثه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 87 و 16 را به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان ابتدای خلیج اعزام کرد. وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید با سواری ال 90 به شدت برخورد کرده و پس از آن دچار حریق شده است. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه راننده پراید و ال 90 در کابین خودروهایشان محبوس شده بودند، تصریح‌کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و قطع برق خودروها، عملیات خود برای جلوگیری از سرایت آتش از سواری پراید به ال90 و اطفای حریق آن را آغاز کرده و گروهی دیگر نیز اقدامات خود برای خروج دو راننده محبوس را شروع کردند. ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان راننده دو خودروی سواری را از کابین خودروها خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند، به ایسنا گفت: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، راننده ال 90 را به مراکز درمانی منتقل کرده و مرگ راننده سواری پراید که به علت سوختگی شدید، هویتش قابل تشخیص نبود را تایید کردند. به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه علت وقوع این حادثه از سوی عوامل راهور اعلام می‌شود، گفت: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی نیز تحقیقات خود برای چرایی آتش‌ گرفتن پراید در جریان این حادثه را آغاز کردند. به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان در ساعت 9:28 پس از ایمن‌سازی محل، به عملیات خود خاتمه دادند.
کد خبر 26182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آ ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    0 0
    علت آتش سوزی پراید حتما اشکال در سیستم برق "" اسکانیا "" میباشد نماینده اسکانیا را اعدام کنید !!
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    0 0
    حالا مثلاً ایربگی که بهش گیر میدین چه فایده داشت ؟ کل ماشین فاجعه است اون وقت به ایربگش گیر میدن ! ال 90 هم مدل قدیمی بود وگرنه جدید بود ...