4 بخشنامه جدید خودرویی گمرک

کد مطلب 30977
۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸
4 بخشنامه جدید خودرویی گمرک
30977

پرشین خودرو: گمرک ایران در بخشنامه های جداگانه ای به مدیران کل، ناظرین و مدیران گمرکات اجرایی کشور خواستار تعیین ارزش گمرکی سواری های وارداتی چینی و کره ای شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، گمرک ایران در بخشنامه ای خطاب به ناظرین، مدیران كل و مدیران گمركات اجرائی کشور خواستار تعیین ارزش سواری چینی مدل GX5 سال 2014 شد. در این بخشنامه آمده است: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 528 مورخ 92.12.12 كمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش ارزش سواری GX5 سال 2014 ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری سواری وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن كرایه حمل و بیمه انجام گیرد.
همچنین در بخشنامه دیگری تعیین ارزش گمرکی سواری ون DONGFENG چین سال 2014 نیز اعلام شده و آمده است: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 528 مورخ 92.12.13 كمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری ون DONGFENG سال 2014 ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری سواری ون وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن كرایه حمل و بیمه انجام گیرد.
به گزارش مهر، در بخشنامه سوم به منظور تعیین ارزش گمرکی سواری HYUNDAI VELOSTER 1.6 L HATCH BACK سال 2014 آمده است: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 528 مورخ 92.12.13 كمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری HYUNDAI VELOSTER 1.6 L HATCH BACK سال 2014 ساخت كره جنوبی ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری سواری وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن بیمه انجام گیرد.
طی بخشنامه دیگری درباره تعیین ارزش گمرکی سواری چینی مدل ZOTYE Z-300 سال 2014 اعلام شد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 528 كمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری Z-300 سال 2014 ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری سواری وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن كرایه حمل و بیمه انجام گیرد.
 

تصویر 4 بخشنامه جدید خودرویی گمرک








 
کد مطلب 30977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • - ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    2 0
    خواهشا به بخشنامه آخر توجه کنید ارزش دلاری اس300 چینی که سایپا میخواهد مونتاژ کند و 72میلیون بفروشد چقدر است؟ وارداتی آماده 10200 دلار! این اسمش چیه الان؟ صنعت داخلیه؟ حمایت از صنعته؟ یا ایجاد رانت و اجحاف به مردمه؟