کد خبر 33683
۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
تصادف کمپرسی خاور با پراید+تصاویر

پرشین خودرو: به دنبال وقوع این حادثه شدید رانندگی در سه راه افسریه، خروجی بزرگراه امام رضا(ع) و تماس های شاهدین با سامانه 125، ستاد فرماندهی بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 15 و گروه امداد و نجات 2 سازمان آتش نشانی تهران را ساعت 09:40 دقیقه صبح امروز به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، حمیدرضا حسین ریکا فرمانده تیم آتش نشانان اعزامی‌در مورد مشاهدات خود در لحظه رسیدن به محل حادثه، چنین اظهار داشت: هنگامی‌که به محل رسیدیم مشاهده شد که یکدستگاه خاور کمپرسی به دلیل عدم رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده و همه پنج سرنشین آن در داخل خودرو زخمی‌و همچنین گرفتار شده اند.

تصادف-1
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از رعایت تمام نکات ایمنی و نیز ایمن کردن صحنه تصادف در بزرگراه، شروع به عملیات کردندو بعد از بریدن سقف اتاقک خودروسواری، تمامی‌سرنشینان سواری شامل دو زن ۲۹ و ۸۰ ساله، یک مرد ۳۲ ساله و نیز دو کودک ۱۱ و ۴ ساله را خارج کردند.

تصادف-2
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، این فرمانده آتش نشانی درادامه تصریح کرد: پس از بیرون آوردن آسیب دیدگان خودرو سواری و انتقال آنان به محل امن، با توجه به وخیم بودن حال همه این سرنشینان، با حاضر شدن سه دستگاه آمبولانس اورژانس، همگی سریعا جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

تصادف-3
وی با اشاره به انجام تحقیقات از سوی پلیس راهور در خصوص علت بروز این حادثه رانندگی، اضافه کرد: این عملیات سرانجام با انتقال خودروها به پارکینگ راهنمایی و رانندگی و همچنین پاکسازی و ایمن سازی محل برای پیشگیری از تصادفات احتمالی، به پایان رسید.

تصادف-4

کد خبر 33683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آ ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    0 0
    کار پلیس ** فقط ** شده کنترل سرعت سواریها با دوربین درحالیکه رانندگان کامیون اکثرا با رانندگی خطرناک و قلدر مابانه جان دیگران را بطور جدی بخطر میاندازند و امثال بنده در مسیری که سرعت مجاز 110 کیلومتر است بخاطر رانندگی با سرعت 117 کیلومتر در یک جاده خلوت برون شهری 40 هزارتومان جریمه میشوند !!!