سرمایه‌گذاری جی ام در کارخانه وانت

کد مطلب 46666
۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
سرمایه‌گذاری جی ام در کارخانه وانت
46666

پرشین خودرو: شرکت جنرال موتورز اعلام کرد مبلغ 2/ 1 میلیارد دلار در کارخانه تولید وانت خود سرمایه‌گذاری می‌کند تا رقابت‌پذیری این کارخانه را در مونتاژ مدل‌های سبک و سنگین باکیفیت افزایش دهد.

به گزارش «پرشین خودرو»، کتی کلگ، معاون تولید جنرال موتورز در آمریکای شمالی، می‌گوید: «این سرمایه‌گذاری نشان‌دهنده آن است که مشتریان در مرکز همه تصمیم‌گیری‌های ما قرار دارند. مشتریان وانت، خواهان کیفیت بالا هستند. ارتقای کارخانه مونتاژ فورت وین، جنرال موتورز را قادر می‌کند برای سالیان سال به مشتریان، وانت‌های باکیفیت عرضه کند.» این سرمایه‌گذاری شامل ارتقای تکنولوژی و فضای کار است و رقابت‌پذیری این کارخانه را بهبود می‌بخشد. بخشی از این مبلغ صرف ساخت یک سالن رنگ جدید می‌شود. به گزارش دنیای اقتصاد، کار ارتقای این کارخانه از ماه ژوئن آغاز می‌شود و به مدت چند سال ادامه خواهد داشت. سرمایه‌گذاری در کارخانه فورت وین بخشی از برنامه سرمایه‌گذاری 4/ 5 میلیارد دلاری جنرال موتورز است که در تاریخ 30 آوریل اعلام شده بود.
کد مطلب 46666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha