دوگانگی فرهنگی یک کامیون+تصویر

کد مطلب 6920
۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۸
دوگانگی فرهنگی یک کامیون+تصویر
6920

پرشین خودرو: این عکس در شهر جهرم و در خیابان مولوی گرفته شده است. تابلو بالای این خودرو از دو کلمه YA و GOD یکی فینگلیش و دیگری انگلیسی است.

کد مطلب 6920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
    1 0
    چندتا احتمال داره: شاید طرف میخواد ماشینو ترانزیت کنه از الان داره تمرین میکنه که اونور ضایع نشه، شایدم ترانزیت هست میخواد بگه ... ما هم بلتیم! شایدم به خطاط گفته به اینگلیسی بنویس"مادر رفیق بی کلک" طرف هم از دست یارو به خدا پناه آورده.... شایدم اصلا قبلش YAHOO بوده پلیس جریمه اش کرده ، راننده هم برای اینکه کم نیاورده باشه HOO رو پاک کرده زده GOD ! اصلا مگه اشکالی داره راننده خاور به 2 زبان فینگیلیسی و اینگیلیسی مسلط باشه؟! اصلا میدونی چیه حال کرده بنویسه یاگاد.... شما مشششکلی داری؟ تابلو رو ولش کن من کف اون پتینه کاری سپرشم ... هرچی خاوره سوسکشون کرده! همه رو ول کن آرم مرسدس رو بچسب که کلی کلاس کارو برده بالا.