مجوز احداث دومین شهر فرودگاهی کشور صادر شد

پرشین خودرو: استاندار خوزستان با اشاره به صدور مجوز احداث شهر فرودگاهی در اهواز از سوی وزارت راه و شهرسازی، گفت: دومین شهر فرودگاهی کشور پس از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با مساحتی حدود ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار در اهواز احداث می‌شود.

به گزارش  پرشین خودرو، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا شریعتی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی مجوز احداث شهر فرودگاهی اهواز را پس از 6 ماه پیگیری به‌تازگی صادر کرده است.

شریعتی ادامه داد: در 2 روز گذشته در قالب مناقصه بین المللی‌ از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در ساخت فرودگاه اهواز دعوت شده است.

وی افزود: چند شرکت سرمایه گذار بزرگ دنیا آمادگی خود را برای همکاری و ساخت فرودگاه اعلام کرده‌اند که پس از طی مراحل فنی، اقتصادی و استعلام انجام شده در کمیسیون حقوقی دولت، یکی از این شرکت‌های بین‌المللی انتخاب و کار احداث فرودگاه آغاز می‌شود.

استاندار خوزستان ‌گفت: پیش بینی می‌شود شهر فرودگاهی اهواز چهار تا پنج سال آینده به بهره‌برداری برسد و خوزستان دومین استان دارای شهر فرودگاهی در کشور خواهد بود.

وی احداث شهر فرودگاهی اهواز را در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در خوزستان مهم عنوان کرد و گفت: احداث شهر فرودگاهی اهواز و مرکزی بودن آن در منطقه، نقش مهمی در بالابردن استانداردهای این شهر، ایجاد رفاه، اشتغال و توسعه پایدار در خوزستان دارد.

کد خبر 81208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha