انهدام ۲ باند سرقت داخل خودرو و منزل در استان همدان

پرشین خودرو: رئیس پلیس آگاهی استان همدان از انهدام ۲ باند سرقت داخل خودرو و منزل و کشف ۱۹ فقره سرقت در شهرستان های استان همدان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ رضا زارعی  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل داخل خودرو در شهرستان ملایر طی ماه های گذشته، رسیدگی به این موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در پیگیری های صورت گرفته کاراگاهان پلیس آگاهی با مطالعه دقیق پرونده ها، بررسی زمان و مکان، رصد پیک جرائم سرقت ها و کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار موفق به شناسایی اعضای یک باند سارق حرفه ای و سابقه دار شدند که طی دو عملیات دقیق پلیسی ۴ نفر اعضای این باند دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان، نامبردگان به ۹ فقره سرقت قطعات و لوازم تجهیزات و محتویات وسائط نقلیه به شیوه و شگردی خاص اعتراف کردند.

سرهنگ زارعی در ادامه از انهدام باند سرقت دیگری که در امر سرقت منزل فعالیت داشتند خبر داد و افزود: به دنبال اقدامات پلیس سارق حرفه ای ۲۶ ساله ای در یک عملیات ویژه پلیسی در شهرستان اسدآباد دستگیر شد که در بازجویی های صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت منزل در این شهرستان معترف شد و اظهار داشت که اقلام سرقتی را به دو نفر خریدار اموال مسروقه فروخته که در اقدامی دیگر این دو متهم نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: در پی انهدام این دو باند، محل های سرقت مورد تایید شکات شناسایی و در نتیجه پرونده در معیت طرفین به دادسرا ارسال شد که متهمان از آن طریق با قرار بازداشت مناسب روانه زندان شدند.
 

کد خبر 82148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha