کد خبر 91868
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
خودروی مفهومی بی.ام.و M۸ گرن‌ کوپه رو نمایی شد

پرشین خودرو: خودروی مفهومی بی.ام.و M۸ گرن‌ کوپه در آستانه نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ رونمایی شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از وب سایت موتور ۱، هشتاد و هشتمین نمایشگاه خودروی ژنو که قرار است از ۸ تا ۱۸ مارس سال جاری میلادی با حضور رسانه‌ها و نشریه‌های فعال در زمینه خودرو برگزار شود، از روز گذشته میزبان شرکت‌های خودروسازی در جهان بوده است.

بیش از ۱۸۰ غرفه‌دار در این نمایشگاه حضور دارند تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد خودرویی دنیا، در سوئیس آغاز شود. انتظار می‌رود ۷۰۰ هزار تا یک میلیون بازدیدکننده از نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ بازدید کنند. شرکت‌های خودروسازی مطرح و خوش آوازه‌ای در این نمایشگاه معروف که هر ساله برگزار می‌شود، برای رونمایی از محصولات جدید خود شرکت کرده‌اند.

حالا شرکت خودروسازی بی .ام. و آلمانی با رونمایی از مدل نهایی خودروی مفهومی خود تحت عنوان M۸ گرن‌ کوپه سبک جدیدی از خودروهای جاده‌ای ساخت این برند مطرح آلمانی را به نمایش گذاشته است.

حرف اختصاری بکار گرفته شده در سری مدل های M به معنای more (بیشتر) است و نشانه توانایی، قابلیت‌ها و جذابیت‌های منحصر بفرد این سری ازخودروهای لوکس سوپر اسپرت است.

آدریان ون هایدونک - معاون ارشد تیم طراحی شرکت بی‌.ام‌.و - در این‌ باره می‌گوید: جدیدترین پرچمدار موجود در خط تولید بی‌.ام‌.و، سری ۸ است که از تناسب، ظرافت و قدرت ویژه‌ای برخوردار است. خودروی مفهومی بی. ام. و M* گرن کوپه ظاهر نوآورانه‌ای دارد که چیزی بسیار فراتر از یک خودروی لوکس اسپرت چهار در است.

دوماگوج دوکچ - معاون بخش طراحی بی‌.ام‌.و سری M و سری i- تشریح می‌کند: طراحی این خودروی مفهوی بسیار ساختارشکنانه است تا آن را به خوبی با سایر رقبای خود متمایز کند. M۸ گرن کوپه چهار در تعریف جدیدی از ترکیب تجمل گرایی، زیبایی، قدرت و محبوبیت است.

چیزی که در شکل ظاهری این خودروی مفهومی بسیار جلوه می‌کند، رنگ براق با طرح سالیو ورت (Salève Vert) آن است که با تابش نور و پرتوهای مختلف رنگ آن تغییر می‌کند. این ترکیب ساختار سطحی بسیار مؤثری ایجاد می‌کند و با رنگ‌ طلایی پنجره‌ها، آرم M، ترمزهای طلایی‌رنگ، رینگ‌ها و خروجی اگزوز دوقلو، ظاهر بسیار زیبایی را برای بی‌.ام‌.و M۸ گرن‌ کوپه به ارمغان می‌آورد.

در مجموع می توان گفت که ظاهر و طراحی آیرودینامیک، بیرونی و داخلی خودروی مفهومی اسپرت و لوکس M۸ گرن کوپه متعلق به آینده است و قرار است تا سال ۲۰۱۹ میلادی روانه بازار شود.

 

 



کد خبر 91868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha