بی.ام.و با برند ام می آید+تصاویر

کد مطلب 9972
۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۷
بی.ام.و با برند ام می آید+تصاویر
9972

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی بی ام و آلمان خودروهایی تحت برند ام به بازار عرضه خواهد كرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، این خودروها، کانسپت به حساب می‌آیند و شش سیلندر هستند، به نحوی که با قدرتی معادل 300 اسب بخار کار می‌کنند. بی ام و این خودروها را از ابتدای سال 2012 میلادی به بازار معرفی کرده، اما عرضه آنها به بازار به سال 2013 موکول شده است. به نوشته دنیای اقتصاد، اولین خودروی سری ام، تولید بی ام و خودروی کانسپت «ام 135 آی» نام دارد و در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شده است. سخنگوی بی ام و قیمت خودروهای سری ام را کمتر از دیگر تولیدات این برند می‌داند و دلیلش را کوچک‌تر بودن اندازه آن ذکر کرده است.
کد مطلب 9972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha