پرشین خودرو: دی ماه امسال با تولید 26 هزار و 504 دستگاه خودرو سواری و 190 دستگاه وانت نیسان پیكاپ در شركت پارس خودرو سپری شد.
به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، تولیدات سواری دیماه این شركت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3.1درصد و نسبت به آذرماه امسال 9.9درصد كاهش داشت.
در اولین ماه زمستان در این شركت پنج هزار و 214 دستگاه خودرو تندر 90، هزار و 123 دستگاه مگان، 26دستگاه قشقایی، 167 دستگاه تیانا و 267 دستگاه ماكسیما تولید و 19 هزار و 707 دستگاه خودرو پراید نسیم وصبا مونتاژ شد.
تولید وانت پیكاپ در این شركت هم نسبت به دی ماه سال گذشته 48.9 درصد كاهش و نسبت به آذرماه امسال 29.4 درصد افزایش داشته است.
با احتساب 190 دستگاه وانتی كه در اولین ماه زمستان در این شركت تولید شده، مجموع تولیدات وانت این شركت از ابتدای امسال به هزار و 591 دستگاه میرسد كه این رقم نسبت به سال گذشته بیش از 56 درصد كاهش نشان میدهد.
به گزارش ایسنا، از ابتدای امسال در پارس خودرو 271 هزار و 976 دستگاه خودرو سواری تولید شده كه این رقم در مقایسه با سال گذشته 7.7 درصد افزایش را نشان میدهد.
این شركت تا پایان دی ماه در زمینه ساخت خودروهای سواری 3.1 درصد و در زمینه تولید وانت 48.9 درصد از برنامه سال 1390 عقب بوده است.
کد مطلب 9981
نظر شما