پرشین خودرو:جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان اتوبوسهای برون شهری که در میادین اقدام به مسافرگیری میکنند علاوه بر پرداخت جریمه 50 هزار تومانی، دفترچه آنها نیز اخذ میشود.
عضویت در پرشین خودرو
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!