با توجه به اظهارات وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مستضعفان، باند رفت منطقه دو آزادراه تهران-شمال تا پایان سال آینده به بهرهبرداری میرسد که به معنی تاخیر چند باره در افتتاح این بخش از آزادراه تهران-شمال تا سال ۱۴۰۲ است.
عضویت در پرشین خودرو
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!