در برخی از جایگاههای سوخت، اگر سوختگیری توسط متصدیان انجام شود، مکمل یا اکتان بدون اطلاع راننده افزوده میشود.اگر هم کسی خودش سوختگیری میکند، حتما بارها با پیشنهاد و اصرار زیاد از سوی متصدیان برای افزودن اکتان روبه رو شده است. اما این کار به سود خودرو است یا فروشندگان؟
عضویت در پرشین خودرو
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!