مدیرعامل شرکت به پرداخت گفت: بانک ملت هیچگونه بدهی به جایگاه داران سوخت ندارد و این بانک همچون دیگر بانک ها، بر اساس دوره تعیین شده شاپرک، هر روز صبح به هنگام دریافت اطلاعات از شرکت شاپرک و کنترل های لازم مبالغ را به حساب پذیرندگان از جمله جایگاه داران واریز می نماید بگونه ای که معمولاً تا قبل از ساعت 7:30 واریزی ها انجام شده است.
عضویت در پرشین خودرو
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!