رئیس پلیس راهور تهران گفت: سه میلیون و ۹۰۰ هزار بار خودروهای فاقد معاینه فنی در شهر تهران در ۹ ماه امسال جریمه شدند و هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی دودزا پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت کردند.
عضویت در پرشین خودرو
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!