مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری اظهار داشت: در جلسه کارگروه بحث اصلی این است که پلیس اعلام کرده، علت تصادف نقص فنی مستمر در سیستم ترمز بوده و شرکت حمل و نقل مربوطه را ۵۰ درصد و راننده را هم ۵۰ درصد مقصر اعلام کرده است اما باید توجه داشته باشیم که راننده بدون مشکل ۹۵۰ کیلومتر رانندگی کرده و در تمام این مدت سیستم ترمز فعال بوده است.
عضویت در پرشین خودرو
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!