پرشین خودرو:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:به زودی در خروجی بزرگراهها دوربین نصب خواهد شد و خودروهایی که بدون رعایت حق تقدم از کنار خودروهای دیگر سبقت میگیرند، جریمه خواهند شد.
عضویت در پرشین خودرو
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!