مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان اتوبوسرانی پایتخت خبر داد و گفت: با توجه به پیگیریهای انجام شده از جانب مدیریت شهری و مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران فرآیند واکسیناسیون رانندگان هر دو بخش عمومی و خصوصی شرکت واحد از فردا آغاز میشود.
عضویت در پرشین خودرو
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!