مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تا به امروز بیش از ۶۰ هزار دوز واکسن تزریق شده و تا فردا واکسیناسیون تمامی شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو در استان تهران و البرز به پایان خواهد رسید.
در ادامه طرح واکسیناسیون کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو و زنجیره تامین و مساعدت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و نیشابور، امکان واکسیناسیون کارکنان شرکت ایرانخودرو خراسان فراهم شد.
عضویت در پرشین خودرو
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!