تقدیر رئیس جمهوری از سازمان هواپیمایی کشوری در مدیریت مصرف انرژی

پرشین خودرو: رئیس جمهوری در دومین نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید از رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل صرفه‌جویی در مصرف انرژی در تابستان امسال تقدیر کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، در اجرای رهنمودها و تكالیف ابلاغی رئیس جمهوری آخرین اقدامات در خصوص صرفه جویی انرژی در تابستان ۹۷ به عمل آمد و همین امر كاهش مصرف انرژی به طور چشمگیر را به همراه داشت.

براساس این گزارش، از اقدامات صورت گرفته در این دوره می توان به نصب دستگاه هوشمند در موتور خانه مركزی جهت كاهش مصرف گاز و برق، بررسی دوره ایی سیستم های برودتی و حرارتی، كنترل مستمر و روزانه سیستم ها و همچنین جداسازی آب سیستم های گرمایشی از آب مصرفی به جهت خاموش كردن سیستم های حرارتی در تابستان اشاره كرد.

گفتنی است، نصب دستگاه هوشمند جهت كنترل دمای استاندارد تعیین شده براساس بخشنامه صادره، عدم استفاده از كولرهای گازی، استفاده از لامپ های فلورسنت، كم مصرف و LED، شناسایی فعالیت و مكان های پر مصرف و ساماندهی آنها و صدور بخشنامه های مختلف جهت همكاران در خصوص صرفه جویی در مصرف انرژی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای كاهش مصرف انرژی به شمار می رود.

کد خبر 105435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha