کد خبر 107284
۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
جدیدترین قابلیت Galaxy A10 فاش شد

پرشین خودرو: جدیدترین شایعه منتشر شده درباره سامسونگ Galaxy A10 این است که این تلفن دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، شایعات جدیدی از محصول جدید سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. سامسونگ برنامه‌ای برای اضافه کردن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید به محصول میان‌رده خود داشت. این شایعات نشان می‌دهند که این شرکت در حال عملی کردن برنامه خود است.

محصول جدید سامسونگ که شایعات زیادی از ویژگی‌ها‌ی آن در فضای مجازی منتشر شده، یک دستگاه میان‌رده از خانواده A است. جدیدترین شایعه‌ درباره این میان رده، یک ویژگی است که می‌تواند حقیقت داشته باشند.

یک فاش‌کننده چینی به تازگی در توییتر خود از وجود یک قابلیت جدید در این میان‌رده خبر داد. او می‌گوید سامسونگ در حال کار کردن روی یک میان‌رده به نام Galaxy A10 است که حسگر اثر انگشت آن زیر صفحه نمایش قرار دارد. در این توییت ویژگی دیگری ذکر نشده است. البته پس از شنیدن این حجم از خبرهای فاش شده و شایعات مختلف از Galaxy A10، این خبر زیاد هم تعجب‌آور نبود. در ادامه توییت منتشر شده توسط این فرد چینی را مشاهده می‌کنید.

این حساب کاربری، پیش‌تر از کار کردن سامسونگ روی یک عضو جدید از خانواده گلکسی A خبر داده بود. او حتی ادعا کرده بود که این محصول دارای پردازنده اسنپ دارگون 845 SoC خواهد بود.

امیدواریم که شواهد بیشتری درباره این محصول منتشر شود تا ما بتوانیم صحت این شایعات را بسنجیم اما متاسفانه برای تحقق یافتن این مسئله به زمان بیشتری احتیاج است.

کد خبر 107284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha