مه شدید پرواز‌های فرودگاه مشهد را متوقف کرد

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری: مه شدید و نبود دید کافی موجب لغو تعداد زیادی از پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی نژاد شهر مشهد شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از صداوسیما، رضا جعفرزاده افزود: هم اکنون هیچ یک از پروازهای این فرودگاه انجام نمی شود و تاکنون 6 پرواز شرکت های هواپیمایی باطل اعلام و 5 پرواز نیز با تاخیر انجام شده است.
وی افزود: مه شدیدی که از ساعت 4 بامداد امروز فرودگاه شهید هاشمی نژاد را در برگرفته موجب شد پرواز قطر ایرویز ناچار به انتقال فرود به فرودگاه امام خمینی تهران شود و پرواز مشهد- دوحه که باید در ساعت 4 بامداد انجام می شد با تاخیر مواجه شود.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: گزارش سازمان هواشناسی حاکی از آن است که این مه تا قبل از ظهر امروز ادامه دارد و به این ترتیب، از ظهر امروز تلاش می کنیم با افزایش دید افقی خلبان، روند عادی پروازها پی گرفته شود.
جعفر زاده به مسافرانی که قصد مراجعه به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد را دارند توصیه کرد قبل از عزیمت به طرف فرودگاه با اطلاعات پرواز فرودگاه تماس گرفته و از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
وی افزود: بر اساس دستورالعمل حقوق مسافر، شرکت های هواپیمایی مکلف هستند بهای بلیت خریداری شده را به مسافرانی که پروازشان ابطال شده مسترد دارند و شرایط پرداخت خسارت ناشی از تاخیر نیز در سامانه حقوق مسافر درج شده است.

کد خبر 107660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha