بهره‌برداری از خطوط ۹، ۱۰ و ۱۱ متر تا سال ۱۴۲۰

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از بهره‌برداری از خطوط ۹، ۱۰ و ۱۱ مترو تا سال ۱۴۲۰ خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای برای راه‌اندازی خط ۸ مترو دارید یا خیر؛ اظهار کرد: نه تنها خط ۸ بلکه خطوط ۹، ۱۰ و ۱۱ هم باید راه اندازی شوند.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه افزود: مبنای ما مطالعات جامع حمل و نقل ریلی است که قبل از انقلاب برای اولین بار انجام شده و در سال ۸۵ مورد بازنگری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سال ۹۵ مدیریت اصناف سازمان حمل و نقل ترافیک قراردادی با مشاوران مربوطه منعقد کرد تا با توجه به شرایط جدید تهران این کار بازنگری شود.

امام با بیان اینکه در حال حاضر مطالعات این کار تمام شده و اقدامات لازم در حال بررسی است، تصریح کرد: غیر از خطوط ۶ و ۷ که در حال تکمیل است، ۴ خط دیگر هم باید بسازیم.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه این ۴ خط چه زمانی به بهره برداری می‌رسد، بیان کرد: افق طرح تا سال ۱۴۲۰ است و بستگی به شرایط نقدینگی و ... دارد.

امام با اشاره به اینکه هنوز بودجه ۹۸ به شورای شهر نرفته است، خاطرنشان کرد: آنچه که ما به عنوان شرکت مترو پیشنهاد خواهیم داشت، این است که حداقل یکی از این خطوط با توجه به اولویت بندی که انجام می‌دهیم در سال آینده شروع به کار کند.

کد خبر 107698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha