نسخه جدید از نیسان لیف رونمایی شد + تصاویر

پرشین خودرو: با معرفی خودروهای الکتریکی جدید با محدوده حرکتی بالا، شرکت خودروسازی نیسان یک نسخه جدید از نیسان لیف با سیستم محرک قوی‌تر رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نسخه‌های فعلی از نسل دوم نیسان لیف دارای محدوده حرکت 241 کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری‌های خود است، اما نیسان برای اینکه از رقبای جدید خود عقب نماند، یک نسخه جدید از نیسان لیف با پسوند جدید E+ معرفی کرده است که مجموعه باتری‌های آن 62 کیلووات ساعت لیتیوم یون بوده و حالا می‌تواند محدوده حرکت 363 کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری‌های خود داشته باشد که نسبت به گذشته افزایش 122 کیلومتری تجربه کرده و این مقدار برای ماشین‌های الکتریکی می تواند یک تحول و پیشرفت بزرگ به حساب آید.

 



سیستم محرک جدید نیسان لیف علاوه بر محدوده حرکت، خروجی قدرت بیشتری هم در اختیار کاربران خود قرار می دهد، به طوری که حالا سیستم محرک جدید نیسان لیف E+ خروجی قدرت 214 اسب بخاری و گشتاور 340 نیوتن متری خواهد داشت که پیشرفت قابل توجهی نسبت به قدرت 147 اسب بخاری نسخه استاندارد و گشتاور 319 نیوتن متری نسخه استاندارد تجربه کرده است و این موضوع باعث شده تا سرعت اتومبیل 10 درصد افزایش پیدا کرده و همچنین شتاب اولیه آن 13 درصد سریع‌تر باشد. با یک سیستم محرک قوی‌تر، یک سیستم شارژ سریع جدید هم در اختیار کاربران نیسان لیف E+ قرار خواهد گرفت که دارای ظرفیت 70 کیلووات بوده و می‌تواند تا حداکثر 100 کیلووات خروجی داشته باشد.

 



مشخصات فنی تنها تغییرات نیسان بر روی خودروی تمام الکتریکی لیف نیست و حالا نسخه جدید این خودرو یک چهره باز شده در جلو، رینگ‌های جدید 16 اینچی، سیستم سرگرمی جدید به همراه صفحه نمایشگر 8 اینچی بزرگ‌تر و امکان اتصال به تلفن همراه، سیستم ناوبری بروزرسانی و یکسری ریزه کاری‌های دیگر هم دارد.

کد خبر 108446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha