هیوندای «لافستا» الکتریکی بی سروصدا معرفی شد! + عکس

پرشین خودرو: در حالی که همه توجهشان به نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا متمرکز شده است، کمپانی خودروسازی هیوندای هزاران کیلومتر دورتر از نسخه تمام الکتریکی هیوندای لافستا رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در نمایشگاه بین المللی پکن 2018 بود که شرکت خودروسازی هیوندای از نسخه کاملا جدید "لافستا" برای عرضه در بازار چین رونمایی کرد. همانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی که محصولات اختصاصی و انحصاری برای بازار چین عرضه می‌کنند، شرکت خودروسازی هیوندای هم یکسری برندهای اختصاصی برای بازار چین دارد که یکی از آنان می‌تواند خودروی سدان "هیوندای لافستا" باشد که سال گذشته در نمایشگاه بین المللی پکن 2018، نسخه کاملا جدید آن برای بهبود شرایط این خودرو در بازار چین معرفی شد است، حال چندی پیش کمپانی خودروسازی هیوندای بدون سروصدا نسخه تمام الکتریکی آن را معرفی کرد تا رهبری بخش الکتریکی این شرکت در کشور چین را برعهده داشته باشد.

 

هیوندای



این خودرو در ظاهر خود شباهت زیادی به نسخه اصلی لافستا خواهد داشت، اما همانطور که انتظار می رفت در نسخه الکتریکی خود تغییرات زیادی دریافت کرده و مجرای ورود هوای خود را به حداقل رسانده است تا آیرودینامیک بهتر و در نتیجه مصرف انرژی کمتری داشته باشد.

 

هیوندای



در بخش فنی نسخه اصلی هیوندای لافستا، شرکت سازنده برای تولید نیروی مورد نیاز خودرو از موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر GDI استفاده کرده است که خروجی قدرت آن برابر با 175 اسب بخار بوده و می‌تواند چیزی حدود 265 نیوتن متر گشتاور داشته باشد که توسط یک موتور 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه دریافت شده و به سمت خروجی سیستم ارسال می‌شود.

 

هیوندای



حال در نسخه الکتریکی این خودرو شرکت خودروسازی هیوندای مجموعه باتری های 56.5 کیلووات ساعتی را جایگزین موتور چهار سیلندر بنزینی کرده است که انرژی مورد نیاز یک موتور الکتریکی برای تولید 201 اسب بخار قدرت و چیزی حدود 310 نیوتن متر گشتاور را تامین خواهد کرد. با استفاده از این باتری، هیوندای می گوید که با یکبار شارژ کامل باتری های آن می توان به حداکثر محدوده حرکت 490 کیلومتر دست پیدا کرد.

 

هیوندای

کد خبر 118676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha