کد خبر 118925
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
لوگوی جدید کیا در راه است

پرشین خودرو: کانسپت های اخیر شرکت خودروسازی کیا نشان می دهد که این خودروساز کره ای ممکن است اقدام به ایجاد تغییراتی در لوگوی شرکت خود کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، امسال شرکت خودروسازی فولکس واگن از لوگوی جدید خود رونمایی کرد و قرار است که محصولات نسل جدید این شرکت با لوگوی جدید بر پیشانی در اختیار مشتریان قرار گیرد، اما گویا شرکت خودروسازی فولکس واگن تنها خودروسازی نخواهد بود که لوگوی خود را دستخوش تغییرات می کند و اقدامات اخیر شرکت خودروسازی کیا هم احتمال تغییر لوگوی آن را بسیار تقویت کرده است.

 

کیا

 

باتوجه به معرفی چندین محصول اخیر شرکت خودروسازی کیا که آینده و چشم انداز این شرکت را نشان می دهد، همگی یک لوگوی جدید بر پیشانی خود دارند که در آن سه حرف KIA همچنان حفظ شده است و حالا تصاویری جدید بدست آمده که طراحی جدید لوگوی این شرکت را نشان می دهد که در دو رنگ مختلف مشکی و قرمز، در هم تنیده و به یکدیگر متصل شده و ظاهری جدید به خود گرفته است و می تواند تبدیل به لوگوی اصلی کیا بر روی محصولات آینده این شرکت شود، اگرچه لوگوی فولکس واگن همان ظاهر اصلی خود را حفظ کرده است، اما لوگوی جدید کیا تغییرات اساسی به خود دیده است.

البته این لوگو هنوز مهر تایید ثبت طراحی دریافت نکرده است و بدان معنا خواهد بود که شرکت خودروسازی کیا هنوز مجوز استفاده از آن را ندارد، اما احتمال تایید آن بسیار زیاد است و منابعی وجود دارد که می گوید برای بررسی و تایید این لوگو از سوی شرکت خودروسازی کیا در تاریخ 19 ژوئیه درخواست ثبت شده است.


البته خیلی زود است که بگوییم این لوگوی جدید توسط تمامی محصولات کیا دریافت خواهد شد، زیرا گزارش ها حاکی از آن است که شرکت خودروسازی کیا ممکن است تنها بر روی محصولات هیبریدی و تمام الکتریکی خود از این لوگو برای معرفی و تشخیص بهتر آنان استفاده کند.

کد خبر 118925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha