کد خبر 120012
۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
«فراری» قوی ترین برند تجاری جهان

پرشین خودرو: طبق آخرین گزارش آژانس های پیشرو در ارزیابی برندهای تجاری و مشاوره استراتژی برای سرمایه گذاری، فراری قوی ترین برند تجاری جهان معرفی شده است.

به گزارش پرشین خودرو، اگر به دنبال یک سرمایه گذاری هوشمند و هدفمند در سال 2020 میلادی هستید، فراری می تواند بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری شما به عنوان تولید کننده وسایل نقلیه سوپراسپرت ایتالیایی باشد، زیرا به گزارش یکی از آژانس های معتبر و پیشرو در زمینه ارزیابی برند و مشاوره استراتژی برای سرمایه گذاری های مطمئن، کمپانی خودروسازی فراری به عنوان قوی ترین برند تجاری معرفی شده است و براساس شاخص قدرت برند BSI، فراری از 100 امتیاز موجود موفق به دریافت 94.8 امتیاز شده است. البته در مجموع تنها 12 برند از تمامی صنایع بزرگ جهانی موفق به دریافت رتبه +AAA شده اند که برند فراری بالاتر از تمامی آنان قرار گرفته است.

مدیرعامل این آژانس ارزیابی برند و مشاوره برای سرمایه گذاری، می گوید که فراری در سراسر جهان قابل تحسین است و توجه هرکسی را به خود جلب خواهد کرد و قدرت برجسته برند تجاری آن نشان دهنده این امر خواهد بود. جای تعجب نیست که بسیاری از مشتریانی که قادر به داشتن یک خودروی فراری نیستند، دوست دارند که حداقل یکی از دیگر تولیدات برند فراری در زمینه پوشاک و یا وسایل دیگر را داشته باشند و این موضوع بسیار مهم است تا ارزش یک برند را بالا ببرد و نیاز است مدیران فراری در همین شرایط باقی بمانند و از آن محافظ کنند.

 



فراری در سال 2019 میلادی و با کسب امتیاز 94.8 از 100، موفق به پشت سر گذاشتن برندهای بزرگ و معتبری همچون "مک دونالد"، "کوکا کولا"، "لگو" و یا حتی کمپانی بزرگ و قدرتمند "دیزنی" برای دومین سال پیاپی شده است. در سال گذشته، ارزش نام تجاری این خودروساز ایتالیایی با افزایش 9 درصدی به چیزی حدود 9.1 میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است و این افزایش به دلیل فروش مثبت و قدرت کلی برند فراری بوده است.

در سال 2019 میلادی، کمپانی خودروسازی فراری موفق به معرفی 5 مدل خودروی جدید شد که همین موضوع باعث رشد فروش و همچنین اعتبار کلی برند فراری شده است که در سال 2020 میلادی همچنان افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، کمپانی خودروسازی فراری یک قرارداد همکاری با گروه پوشاک "جورجیو آرمانی" امضا کرده است که به تولید و عرضه پیراهن، عینک آفتابی و … مشغول خواهد شد.

کد خبر 120012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    0 0
    عشق من فراری خصوصا رنگ قرمزش یکسال و نیم فقط طول میکشه رنگامیزیش...