امتیاز شاهین را به دلالان نفروشید

با توجه به پیش بینی های مثبتی كه از استقبال شاهین وجود دارد از ثبت نام كنندگان شاهین می خواهم كه اجازه ندهند دلالان با بهانه های مختلف امتیاز آنها را بگیرند.

به گزارش پرشین خودرو، حسین رنجبری فعال بازار خودرو، با بیان این مطلب در خصوص اینكه آیا خودرو شاهین می تواند جایگاه خود را در بازار خودرو پیدا كند، گفت: چند وقتی است كه سایپا در مورد شاهین اطلاع رسانی می كند و ویژگی های ظاهری و فنی آن را بیان می كند، آن چیزی كه در تصاویر دیده می شود این خودرو در قیاس با خیلی از خودروها جایگاه بهتری دارد؛ چرا كه در این خودرو به بخش قابل توجهی از خواسته های مردم پاسخ داده شده است.

وی افزود: پیش بینی برای قیمت شاهین در بازار كار بسیار سختی است چرا كه معمولا عرضه و تقاضا قیمت ها را تعیین می كند اما به نظر می رسد با تیراژ پایین این خودرو حداقل در سال اول تولید و استقبالی كه از آن خواهد شد قیمت شاهین به بیش از 350 میلیون تومان در بازار برسد.

این فعال بازار خودرو تصریح كرد: خودرو شاهین در بازار گران تر از رقیب داخلی خود خواهد شد چرا كه ظاهر و موتور آن برتری های متعددی دارد از طرفی شاهین جدید است و مردم ایران ثابت كردند كه همواره نسبت به خودروهای جدید دید و نگاه بسیار مثبتی دارند؛ با رشد تقاضا قیمت شاهین از زمان عرضه روز به روز در بازار گران تر خواهد شد.

رنجبری در پایان با بیان اینكه در حال حاضر قیمت خودروها تا حدودی كاهشی شده است اما از ماه‌های بهمن و اسفند دوباره شاهد رشد قیمت خودرو خواهیم بود، خاطرنشان کرد: شاهین ركورد دار فاصله قیمتی بین كارخانه و بازار خواهد شد چرا كه مشابه این خودرو را در مدل های خارجی می توان یافت.

کد خبر 129071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha