مسافرت به شهرستان بوشهر ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اعمال محدودیت تردد در بوشهر خبر داد و گفت: وضعیت در مرکز استان نارنجی است و مسافرت به شهرستان بوشهر ممنوع است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، محمدتقی ایرانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو به مردم استان بوشهر اظهار داشت: در این شرایط کرونایی همه افراد باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و به سفر نروند.

وی با اشاره به تغییر رنگ وضعیت شهرستان‌ها بیان کرد: بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، شهرستان بوشهر از رنگ زرد به رنگ نارنجی کرونایی تغییر کرد و محدودیت‌های جدیدی در رفت و آمد به و از این شهرستان ایجاد شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: با توجه به اینکه شهرستان بوشهر به رنگ نارنجی درآمده است، برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مسافرت از و به این شهرستان ممنوع است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از روز اول فروردین اعمال ممنوعیت صورت می‌پذیرد خاطر نشان کرد: در رنگ‌بندی جدید و با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، 72 ساعت به مسافرین شهرهای قرمز و نارنجی (شهرهایی که جدیداً قرمز و نارنجی شده‌اند)، فرصت بازگشت داده می‌شود و جریمه بعد از اتمام مهلت تعیین شده اعمال می‌شود.

ایرانی بیان کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی (راهنمایی و رانندگی) نسبت به اعمال ممنوعیت از اول فروردین اقدام می‌شود.

کد خبر 130807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha