گروه بهمن قیمت دیگنیتی را اعلام کرد

مدیرعامل گروه بهمن از آغاز فروش فوری دیگنتینی محصول جدید این گروه با قیمت 749 میلیون و 500 هزار تومان از سه شنبه 24 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بیوک علیمرادلو صبح امروز در نشست خبری مجازی با خبرنگاران ضمن اعلام نخستین عرضه عمومی فروش محصول دیگینتی گفت: فروش این خودرو به صورت اینترنتی و با لحاظ نمودن دستورالعمل های فروش از طریق درگاه و سایت گروه بهمن انجام می شود.

وی همچنین از عرضه سدان جدید این گروه خودروسازی در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: گروه بهمن با توجه به استراتژی که در عرضه محصولات جدید و متمایز دارد محصول جدیدی سواری را در سگمنت قیمتی که هدف گذاری نموده در سال جاری به بازار عرضه می کند.

توسعه محصولات گروه بهمن در دو بخش سواری و تجاری در سال جدید

وی در ادامه توسعه محصول و رشد تولید و عرضه محصولات جدید را از مهمترین برنامه های گروه بهمن در سال 1400 اعلام کرد و گفت: گروه بهمن در سال جدید افزایش تولید خوبی را برنامه ریزی کرده است و تلاش می کند همانند سال 99 با ارائه محصولات جدید در حوزه سواری و تجاری این مسیر را در سال 1400 ادامه دهد.

به گفته مدیرعامل گروه بهمن این گروه در سالهای گذشته به جهت تحریم ها با کاهش تولید روبرو شد اما در سال 99 این افت را جبران کرد بنابراین آن چیزی که در گروه بهمن اتفاق خواهد افتاد برنامه های توسعه ای خوبی است که در این گروه هدف گذاری شده است و گروه بهمن علی رغم تحریم ها و جنگ اقتصادی با تمام توان در تلاش است تا با رفع موانع گام های خوبی را در مسیر توسعه برداشته و به اهدافی که ترسیم نموده دست یابد.

علیمرادلو در ادامه با اشاره به اینکه استراتژی گروه بهمن، توسعه بر اساس تمایز است، تصریح کرد: افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی توسط گروه بهمن در حوزه خدمات پس از فروش و عرضه محصولات جدیدی همگی بر اساس استراتژی تمایز در گروه بهمن صورت گرفته است.

استراتژی بهمن برای کسب جایگاه سوم در خودروسازی کشور

وی افزود: بر این اساس برنامه و استراتژی گروه بهمن کسب جایگاه سوم در صنعت خودروسازی کشور است و این استراتژی چند سال است که در این گروه دنبال می شود اما مسلما دستیابی به این هدف با توجه به شرایط کشور و رقبایی که وجود دارد باید با برنامه ریزی منسجم تر و کاملا حساب شده حرکت کرد.

 

بیوک علیمرادلو



وی همچنین با اشاره به اینکه گروه بهمن خودروسازی 100 درصد خصوصی است، تاکید کرد: گروه بهمن همواره تلاش کرده در بورس بهترین بازگشت و سوددهی را برای سهامداران به خصوص سهامداران خرد داشته باشد.

مدیر عامل گروه بهمن در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص میزان سودآوری محصول جدید دیگنیتی برای گروه بهمن گفت: گروه بهمن همواره تلاش کرده عملکردش در عرضه محصولات جدید بیشتر از تعهداتش باشد طبعا دیگنیتی نیز در کنار سایر محصولات گروه بهمن قرار دارد با این حال سعی کردیم با انتخاب دیگنیتی و فیدلیتی بتوانیم سودآوری که در گزارشات مختلف به سازمان بورس متعهد شدیم را جوابگو باشیم و بیشتر از تعهدات قدم برداریم.

برنامه ای برای اشتراک گذاری پلتفرم فیدلیتی نداریم

علیمرادلو در ادامه با توجه به خرید پلت فرم فیدلیتی توسط گروه بهمن در خصوص اشتراک گذاری این پلت فرم با سایر خودروسازان تاکید کرد: در حال حاضر گروه بهمن برنامه ای برای اشتراک گذاری پلتفرم فیدلیتی با سایر شرکتها ندارد اما در صورتی که بتوانیم در اجزاء این پلت فرم اشتراکاتی را ایجاد کنیم و هزینه ها را کاهش دهیم می توانیم این همکاری را با سایر خودروسازان داشته باشیم.

تولید موتور 4 سلیندر فیدلیتی توسط شرکت تیوان

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه شرکت تیوان برای تولید موتور فیدلیتی اظهار داشت: با توجه به اینکه تمرکز گروه بهمن در پروژه ساخت داخل بر محصول فیدلیتی است براساس برنامه ریزی انجام شده سری نخست محصولات شرکت تیوان برای گروه بهمن است که موتوری 4 سیلندر برای خودروی فیدلیتی است.

مدیرعامل گروه بهمن در ادامه در خصوص برنامه های گروه بهمن در صورت رفع تحریم ها و همکاری با شرکای خارجی گفت: ادامه همکاری با شرکای سنتی گروه بهمن مثل ایسوزو و مزدا از برنامه های گروه بهمن با رفع تحریم هاست ضمن اینکه در همکاری با هاوال و FAW نیز در نظر داریم تا این همکاری را در شرایط بهتری ادامه دهیم اما در خصوص شرکت هایی که رفتار خوبی را نداشته در نحوه همکاری با آنها تجدید نظر کرده و با توجه به تجارب تحریم در نحوه تعاملات با شرکای تجاری دقت لازم را خواهیم کرد.

علیمرادلو در پایان توسعه همکاری با شرکت های بزرگ خودروسازی را جز برنامه های گروه بهمن با رفع تحریم ها اعلام کرد و افزود: در هر حال هر توافقی که با رفع تحریم ها صورت گیرد به هیچ وجه تجاربی که در دوران تحریم به دست اوردیم را کنار نخواهیم گذاشت.

کد خبر 131165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha