صنعت خودرو ایران با یک گجت خودرو دگرگون می‌شود

گجت هوشمند پیود از سیستم مدیریت هوشمند خودرو به منظور کاهش هزینه‌ های نگهداری و افزایش عمر مفید خودرو بهره می‌ برد.

به گزارش پرشین خودرو، شتاب پیشرفت علم و تکنولوژی در حو زه خودرو به قدری زیاد شده که گویی بین خودروهای تولید روز و خودروهای یک دهه پیش صدها سال فاصله تولید وجود دارد. خودروهای جدید از نظر امکانات و فناوری‌های به کار رفته در آنها رقابتی تنگاتنگ و البته تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند.

 

در این بین شرکت‌های تولید محصولات فناورانه و لوازم جانبی با تولید محصولاتی قابل نصب روی خودروهای نسبتا قدیمی‌تر، این امکان را برای افراد به‌وجود می‌آورند که بتوانند از امکانات روز در خودروهای خود بهره ببرند.

 

پیو یکی از همین شرکت‌هاست که با ایده‌ای ناب و خلاقانه به سراغ ساخت محصولی منحصربه‌فرد رفته و گجت هوشمند پیود را تولید کرده است. گجتی که از سیستم مدیریت هوشمند خودرو در جهت کاهش هزینه‌های نگهداری و افزایش عمر مفید خودرو بهره می‌برد.

 

اما این گجت از چه امکانات و ویژگی‌هایی برای دست‌یابی به این اهداف کمک می‌گیرد؟ با ما همراه باشید تا ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دستگاه را برای شما تشریح کنیم.

 

دیاگ پیود

پس از خرید گجت هوشمند پیود، یک دستگاه توسط OBD Remote به کامپیوتر (ECU) خودروی شما (توسط متخصصی از طرف شرکت و به صورت رایگان) وصل و اپلیکیشنی روی گوشی شما نصب می‌شود. دستگاه در همان ابتدای کار تمام جزئیات خودرو را بررسی کرده و گزارشی از وضعیت خودرو و ایرادها و خطاهای آن و از طریق اپلیکیشن به شما ارائه می‌دهد.

 

پس از آن دستگاه به طور مداوم و در بازه‌های زمانی کوتاه و مشخص اقدام به عیب‌یابی خودرو کرده و خطاها را حتی پیش از روشن شدن چراغ چک خودرو مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و شما را در جریان وضعیت سلامت خودرو قرار می‌دهد.

 

برای دیدن ویدیو معرفی عیب یاب خودرو پیود بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید

 

اخبار خودرو گجت خودرو خودرو ایرانی خودرو خارجی دیاگ خودرو عیب یاب خودرو ردیاب خودرو دزدگیر خودرو

 

دیاگ پیود به طور مستمر با پیوربات در تعامل بوده و در صورت بروز خطا یا ایرادی در خودرو، علل بروز آن و راه‌های برطرف کردن آن را از پیش پا افتاده‌ترین و کم هزینه‌ترین تا ایرادی که نیاز به مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر یا تعویض قطعه داشت باشد را به شما نشان می‌دهد. این ویژگی سبب می‌شود که مجبور نباشید برای عیب‌یابی خودرو و دیاگ آن مرتبا به تعمیرگاه مراجعه کنید.

 

سرویس دوره‌ای اپلیکیشن پیود

پس از نصب دستگاه و اپلیکیشن روی خودرو و موبایل، شما باید اطلاعاتی در جهت مدیریت سرویس دوره‌ای خودروی خود به آن بدهید. اطلاعاتی نظیر آخرین باری که برخی لوازم مصرفی و مایعات خودرو مانند تسمه تایم یا روغن موتور را عوض کرده‌اید.

 

گجت هوشمند پیود از طریق هوش مصنوعی به تجزیه و تحلیل این اطلاعات پرداخته و سرویس‌های دوره‌ای خودروی شما را مدیریت می‌کند. به عنوان مثال در بازه‌های زمانی متفاوت به شما اطلاع می‌دهد که چقدر تا زمان تعویض روغن موتور یا دیگر سرویس‌ها زمان دارید.

 

این یادآوری‌ها در نگهداری بهینه از خودرو و در نتیجه کاهش هزینه‌ها و افزایش عمر مفید خودرو بسیار مهم هستند و شما را از سردرگمی بین زمان‌ها و کیلومترهایی که برای هر یک باید اقدام کنید نجات می‌دهند.

 

مانیتورینگ و ردیاب خودرو با گجت پیود

سیستم مانیتورینگ هوشمند پیود به صورت لحظه‌ای در حال رصد خودروی شما و در عین حال تعامل با دیگر ویژگی‌های سیستم مدیریت هوشمند است.

 

اخبار خودرو گجت خودرو خودرو ایرانی خودرو خارجی دیاگ خودرو عیب یاب خودرو ردیاب خودرو دزدگیر خودرو

 

تعامل این سیستم با ویژگی سرویس دوره‌ای باعث می‌شود که اگر شما در حال خروج از شهر باشید، وضعیت سرویس‌های دوره‌ای خودرو را به شما گزارش دهد و به عنوان مثال به شما هشدار دهد که تا زمان تعویض روغن موتور تنها پانصد کیلومتر دیگر باقی مانده است.

 

چند نکته جالب درباره آپشن خودرو پیود + ویدیو

 

سیستم مانیتورینگ مدام در حال رصد موقعیت جغرافیایی خودروی شماست و تمام مسیرهای عبوری، توقف‌ها، تعداد دفعات توقف، مدت زمان هر توقف، سرعت طی شده و تمام جزئیات حرکت خودرو را به تنها شما آن گزارش می‌دهد. بنابراین پیود در کنار قابلیت‌های دیگر یک ردیاب حرفه‌ای خودرو است.

 

دزدگیر هوشمند پیود

دزدگیر پیود صرفا یک سیستم هشدار دهنده نیست، بلکه همان‌طور که از نام آن پیداست یک دزدگیر هوشمند واقعی است. شما می‌توانید پس از پارک کردن و از طریق اپلیکیشن دستور دهید که خودرو بدون اجازه شما و تحت هیچ شرایطی روشن نشود. در این شرایط حتی اگر گجت را از ماشین جدا کنند هم خودرو روشن نمی‌شود.

 

چند نکته جالب درباره دزدگیر خودرو پیود + ویدیو

 

با قابلیت دزدگیر خودرو پیود، با استفاده از موبایل خود می‌توانید شیشه‌ها و سیستم تهویه خودرو را از راه دور کنترل کنید و یا ماشین خود را خاموش یا روشن کنید . حتی اگر خودروی شما به هر طریقی جابه‌جا یا سرقت شود، از طریق اپلیکیشن و در هر جای دنیا که باشید می‌توانید خودروی خود را با موبایل خاموش کنید. دستگاه پس از خاموش شدن و در صورت تائید وقوع سرقت موقعیت مکانی آن را به شما و پلیس گزارش می‌دهد.

 

جیمایندر (یاداور جغرافیایی)

یکی از ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فرد گجت هوشمند پیود جیمایندر یا یادآور جغرافیایی آن است. شما می‌توانید محدوده خاصی را در نقشه مشخص کنید تا هنگام نزدیک شدن یا ورود به آن محدوده، دستگاه از طریق اپلیکیشن به شما اطلاع دهد. یا بازه زمانی خاصی را مشخص کنید؛ مثلا محدوده منزل یک دوست و روز تولد او را به دستگاه بدهید تا اگر در آن روز وارد آن محدوده یا به آن نزدیک شدید، دستگاه به شما یادآوری کرده تا سری به دوستتان بزنید و او را سورپرایز کنید!

 

سیستم مدیریت هوشمند خودروی پیود از چندین ویژگی منحصربه‌فرد و کاربردی تشکیل شده که نظم و هماهنگی بی‌نظیری بین آنها جریان دارد. این نظم و هماهنگی با اینترنت پرسرعت 4G و ارتباط با چندین ماهواره بین‌المللی و تکنولوژی روز دنیا ترکیب شده تا نگهداری از خودرو را برای مالکان آنها راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کند.

 

شما دارندگان عزیز خودرو می‌توانید با کلیک روی این لینک و یا جست‌وجوی عبارت «گجت هوشمند خودروی پیود» در گوگل نسبت به خرید آن اقدام کرده و از نصب رایگان آن توسط متخصصین شرکت بهره‌مند شوید.

 

هم‌چنین با جست‌وجوی عبارت «مجله خودروی پیو» در گوگل می‌توانید به دریایی از اطلاعات خودرویی مثل مقایسه انواع خودروهای داخلی و خارجی، معرفی خودروها، ویدئوهای آموزشی و کاربردی و ده‌ها عنوان محتوای دیگر دسترسی داشته باشید.

کد خبر 133321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha