هدف گذاری ایساکو برای کسب بالاترین امتیاز در رضایتمندی مشتریان

معاون شبکه خدمات شرکت ایساکو با شفاف سازی در خصوص کسب رتبه یک خدمات پس از فروش در سال 99، برنامه ایساکو در حوزه خدمات پس از فروش در سال 1400 را دستیابی به بالاترین امتیاز در رضایت مندی مشتریان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ماشاءالله وردینی، در نشست خبری با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب به کسب رتبه برتر شرکت ایساکو در حوزه خدمات پس از فروش در کشور پرداخت و اظهار داشت: بر اساس گزارش ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو در سال 99، شرکت ایساکو با کسب امتیاز 85.5 برای نخستین بار، «رتبه یک» خدمات پس از فروش در محصولات ایران‌ خودرو را به خود اختصاص داد.

رتبه خدمات پس از فروش


کسب چنین مقامی از سوی شرکت ایساکو در حالی اعلام می شود که هر ساله با اعلام نتایج ارزیابی شرکت های خدمات پس از فروش در صنعت خودرو، شرکتها با چالشی در خصوص نتایج این ارزیابی ها مواجه می شوند.

به همین منظور شرکت ایساکو با هدف شفاف سازی در خصوص گزارش خدمات پس از فروش صنعت خودرو و کسب رتبه برتر در ارزیابی خدمات پس از فروش در سال 99، روز گذشته در نشستی خبری که با حضور معاون شبکه خدمات و مدیر نظارت بر نمایندگی های این شرکت برگزار کرد به بررسی عملکرد شرکت های خدمات پس از فروش و نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در سال 99 پرداخت.

معاون شبکه شرکت ایساکو در این نشست با توجه به کسب «رتبه یک» این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش در صنعت خودرو کشور تاکید کرد: شرکت ایساکو در مجموع فرایندهای مختلفی که در حوزه های فنی و افزایش رضایت مشتریان انجام داد موفق شد در جدیدترین ارزیابی از شبکه خدمات شرکتها، بالاترین امتیاز را در ارزیابی شاخص رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش در صنعت خودرو کشور را کسب کند.

 

رتبه خدمات پس از فروش

 


وی همچنین با بیان ضرورت شفاف سازی جدیدترین نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش شرکتها، به فرایند ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو اشاره و خاطر نشان کرد: در فرایند ارزیابی خدمات پس از فروش به ترتیب آیتم های ارزیابی سالانه نمایندگی های مجاز، ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش، سنجش رضایت مندی مشتریان و همچنین سنجش رضایت مدیران نمایندگی ها از شرکت های عرضه کننده مورد ارزیابی قرار می گیرند که در مجموع شامل 100 امتیاز می شود.

معاون شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در ادامه ارزیابی این فرایند به روند امتیاز سیستم خدمات پس از فروش ایساکو در بین سال های 94 تا 99 اشاره و اضافه کرد: بر اساس جدولی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد منتشر شده است روند امتیاز سیستم خدمات در شرکت ایساکو در سال 94 عدد 86.9 را نشان می دهد در حالی در سال 99 شرکت ایساکو با کسب امتیاز 90.7 بیشترین امتیاز را در بین شرکت های خدمات پس از فروش کسب کرده و نسبت به سالهای گذشته نیز رشد خوبی را داشته است.

 

رتبه خدمات پس از فروش



وردینی، همچنین با نگاهی به فرایند کسب امتیاز نمایندگی های مجاز در شبکه ایساکو اظهار داشت: در ارزیابی امتیاز نمایندگی های مجاز در سال 99، شرکت ایساکو در شاخص نمایندگی ها نیز 4.4 واحد رشد داشته است که با توجه به شرایط تحریمی و تبعات پاندمی کرونا در سطح نمایندگی ها، رشد قابل توجهی است.

وی با توجه به افزایش رضایتمندی مشتریان از شبکه خدمات ایساکو به تفکیک عوامل اصلی ارزیابی سیستم خدمات پس از فروش ایساکو در مقایسه با سال 98 پرداخت و بیان کرد: بر اساس این آمار، شرکت ایساکو در شاخص سیستم خدمات پس از فروش از امتیاز 89.5 در سال 98 به امتیاز 90.7 در سال 99 رسیده است همچنین در امتیاز وضعیت تعمیرگاه ها از 86 به 90.6، رضایتمندی مشتریان از 76.3 به 77.3 و رضایت نمایندگی ها مجاز از شرکتهای عرضه کننده از 69 در سال 98 به 74.3 در سال 99 رشد داشته است.

معاون شبکه خدمات شرکت ایساکو همچنین به امتیاز نهایی این شرکت در حوزه خدمات پس از فروش اشاره و تاکید کرد: شرکت ایساکو در 11 سال گذشته همواره مقام اول شرکت های خدمات پس از فروش را کسب کرده است و سال 99 نیز با هدف گذاری کسب رتبه یک در خدمات پس از فروش موفق شد برای دوازدهمین بار صدرنشین حوزه خدمات و برای نخستین بار « رتبه یک » خدمات را در میان 29 شرکت عرضه کننده خودرو سبک را کسب کند.

وردینی در ادامه کسب رتبه یک خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در سال 99 را حاصل تلاش شرکت در حوزه بهبود ارتباط مشتری با نمایندگی ها، ارتقاء شبکه نمایندگی ها و جلب رضایت مشتریان دانست و گفت: تسریع در تغذیه نمایندگی ها در حوزه قطعات از دیگر اقدامات شرکت در جلب رضایت و ارتقاء رتبه شرکت است چنانچه در گذشته سرعت رسیدن قطعات به نمایندگی ها به طور میانگین 56 درصد بود اما امروز تا 85 درصد این اتفاق تسریع شده است و تحویل قطعات در نمایندگی ها رشد داشته و تلاش بر این است که خودروی مشتری در کمترین زمان ممکن به خدمات ایده آل دست پیدا کند.

وی در پایان همچنین به روند بهبود خدمات و قطعات و کاهش مراجعات به نمایندگی ها اشاره و خاطر نشان کرد: پایش عیوب پر تکرار و به روز رسانی دانش پرسنل و تکنسین های نمایندگی ها برای کیفیت خدمات، آموزش و ارائه خدمات بیمه تکمیلی پرسنل نمایندگی ها و کیفیت قطعات شرایطی است که تلاش شده نسبت به سال قبل بهبود داشته باشد.

کد خبر 134204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha