کد خبر 142240
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
پر فروش ترین کامیونت ها در ایران

کامیونت به عنوان نوعی کامیون کوچک، از وانت و نیسان بزرگتر و از کامیون کوچکتر است. این خودرو در ایران با نام خاور و در خارج با نام‌های مینی تراک و لایت تراک شناخته می‌شود و برای حمل لوازم خانگی، اثاث‌کشی منزل، حمل مصالح ساختمانی مانند، گچ، سنگ، سرامیک، کاشی، حمل آوار و ... کاربرد زیادی دارد.

به گزارش پرشین خودرو، کامیونت ها معمولا دارای چهار یا شش چرخ محرک هستند و هفت تا هشت تن بار را می‌توان با آن‌ها جابه‌جا کرد. با توجه به اینکه طبق مقررات کامیون‌های ده‌تن اجازه تردد در داخل شهر را ندارند، حمل بارهای مختلف در سطح شهرها با استفاده از خاور انجام می‌شود. برندهای مختلفی در زمینه تولید کامیونت مشغول فعالیت هستند که از بین آن‌ها برندهایی مانند جک، ایسوزو و الوند پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای موجود در بازار ایران به شمار می‌روند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برندهای جک، ایسوزو و الوند بپزدازیم.

پر فروش ترین کامیونت ها در ایران


 

آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های کامیونت جک

کامیونت جک (Jac) یکی از پروفروش‌ترین کامیونت‌های موجود در بازار خودروی ایران و بازارهای آسیایی است که برای اولین بار در شرکت جک یکی از شرکت‌های خصوصی کشور چین تولید شده است. این خودروی چینی از سال 1392 توسط شرکت آرین دیزل به عنوان یکی از موفق‌ترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های خودروسازی ایران در مدل‌های پنج تنی، شش تنی، هشت تنی و نه تنی مونتاژ می‌شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. برند جک برای افزایش ایمنی راننده و همچنین سرنشینان در ساخت خودرو از فولاد مستحکم و ضد ضربه استفاده می‌کند.

طراحی ظاهری زیبا، به کارگیری موتور Cummins ISF3.8s5154 و استفاده از گیربکس‌های ریکاردو تولید کشور انگلستان در ساخت این خودرو، استفاده از سیستم فنر تخت برای کاهش ضربات ناگهانی و نوسان‌های موجود در جاده مانند گودال‌ها و دست‌اندازها، استفاده از هشداردهنده‌ انحراف از مسیر و هشداردهنده عقب برای افزایش آگاهی رانندگان از اوضاع جاده‌ها و پیشگیری از تصادف، صندلی‌های قابل تنظیم، قابلیت تنظیم کردن ارتفاع کمربند ایمنی، استفاده از روکش‌های پارچه‌ای باکیفیت برای صندلی‌ها، مجهز بودن به نمایشگر تمام دیجیتال و کپسول آتش‌نشانی، مجهز بودن به بخاری، کولر، سیستم تهویه سقفی، رادیو پخش، شیشه‌برقی و ... از ویژگی‌های دیگر خاورهای برند Jac به شمار می‌روند.

پر فروش ترین کامیونت ها در ایران


 

آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های کامیونت ایسوزو

یکی دیگر از کامیونت‌های پرفروش در بازار خودروی ایران کامیونت ایسوزو (Isuzu) نام دارد. شرکت ایسوزو یک شرکت ژاپنی است که فعالیت خود را از سال 1916 آغاز کرده است و محصولاتش را به تمام کشورهای جهان از جمله آمریکا صادر می‌کند. مسئولیت واردات و مونتاژ کامیونت‌های ایسوزو در ایران از سال 1382 بر عهده شرکت بهمن دیزل است. انواع کامیونت‌ ایسوزو در مدل‌های اتاق‌دار، باربری، یخچال‌دار و حمل بار در ظرفیت‌های سه تنی، چهار تنی، پنج تنی، شش تنی، هشت تنی و ده تنی تقسیم می‌شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع خودرو می‌توان به مواردی مانند دوام بالا، استهلاک پایین، استقامت، سبکی وزن، استفاده از موتور کمنز و گیربکس زد اف در ساخت آن، مطابق بودن استانداردهای آلایندگی سوخت با استانداردهای اروپا، عدم ایجاد آلودگی در محیط زیست، طراحی زیبای کابین، مجهز بودن به سیستم قفل مرکزی، شیشه‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع باکیفیت، برخورداری از کولر و بخاری اتوماتیک، فرمان هیدرولیک و ... اشاره کرد. شرکت بهمن دیزل قصد دارد محصولات خود را به کشورهای همسایه از جمله افغانستان و عراق نیز صادر کند.

پر فروش ترین کامیونت ها در ایران


 

آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های کامیونت الوند

کامیونت الوند به عنوان یکی دیگر از کامیونت‌های پرفروش در ایران برای اولین بار توسط شرکت خودروسازی فوتون (Foton) چین وارد بازار ایران شد و شرکت ایرانی سایپا دیزل با 54 سال سابقه درخشان وظیفه واردات و مونتاژ این برند را بر عهده گرفت و کامیونت‌های مونتاژ شده را با نام الوند و ظرفیت‌های چهار و نیم تنی، شش تنی، هشت تنی و هشت و نیم تنی روانه بازار کرد. این خودرو در دو نوع بدون خواب و خواب‌دار تولید می‌شود که برای استفاده در سفرهای بین شهری، مدل‌های خواب‌دار آن گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

در تولید انواع مختلف این خودرو از باکیفیت‌ترین قطعات و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است. سایپا دیزل اهمیت ویژه‌ای به زیبایی ظاهری این محصول قائل شده و استانداردهای آلایندگی یورو پنج را در تولید آن رعایت کرده است. امکانات کامیونت‌های الوند عبارت‌اند از: استفاده از موتور پرقدرت کامینز و شاسی‌های مرسدس بنز، ترمز ای بی اس، جک هیدرولیکی، چراغ‌های مه شکن، شیشه‌های برقی، یدک‌کش و قلاب، صدا خفه‌کن اگزوز، بخاری، کولر، کپسول اطفای حریق، کمربند ایمنی و .... . یکی از مهم‌ترین دلایل پرفروش بودن خاورهای الوند در بازار خودروی ایران قیمت مناسب این محصولات است.

خرید کامیونت‌های جک، ایسوزو و الوند از مجموعه دیزلیران

برای خرید نقد و اقساطی کامیونت‌های صفر و کارکرده برندهای محبوب و پرفروش جک، ایسوزو و الوند به عنوان پرفروش‌ترین برندهای بازار ایران می‌توانید به سایت مجموعه دیزلیران نمایندگی معتبر برندهای تولید خودرو مراجعه کنید. با توجه به اینکه شرایط اقتصادی کشور وضعیت مناسبی ندارد و مردم توانایی مالی کافی برای خرید محصولات مورد نیاز خود را ندارند، مجموعه دیزلیران نیز در راستای حمایت از مشتریان شرایطی فراهم کرده است تا انواع کامیونت صفر یا کارکرده را به صورت اقساطی خریداری کنند.

کارشناسان فروش سایت دیزلیران در تمام ساعات آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند و به آن‌ها مشاوره رایگان ارائه می‌دهند. تمام دست اندرکاران این مجموعه در تلاشند تا بستری امن و مطمئن برای مشتریان ایجاد کنند و خدمات باکیفیتی مانند تعویض پلاک خودرو، کارشناسی رنگ و مشخصات فنی خودرو، خرید بی‌واسطه خودرو از کارخانه تولیدکننده با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت، خرید و فروش، اجاره اتاق و کاربری و .... را به آنان ارائه دهند. این مجموعه معتبر فعالیت رسمی خود را از سال 1390 آغاز کرد تا ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور را نوسازی کند و خوشبختانه با انجام بیش از دو هزار معامله خرید و فروش انواع کامیون و کامیونت در سال، در رسیدن به اهداف خود عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است.

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی پرفروش‌ترین کامیونت‌ها در ایران شامل برندهای جک، ایسوزو و الوند پرداختیم و درباره ویژگی‌ها و مشخصات هر یک از آن‌ها توضیح دادیم. در پایان نیز یکی از معتبرترین، باسابقه‌ترین و بزرگترین مجموعه‌های خرید و فروش خودروهای سنگین یعنی مجموعه دیزلیران را برای خرید نقد و اقساطی این محصولات معرفی کردیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کرده باشید.

کد خبر 142240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha