کارگاه آموزشی معرفی آپشن‌های خودرو BMW برگزار می شود / ۵۰ درصد تخفیف برای نصب آپشن خودرو BMW

به دلیل افزایش رضایتمندی مشتریان و خریداران خودروهای BMW، نمایندگی کد ۱۳۴ پرشیا خودرو، طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه آپشن‌های خودروهای BMW می‌ کند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت پرشیا خودرو به عنوان ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش محصولات برند آلمانی BMW در ایران با همکاری نمایندگی رسمی کد ۱۳۴ واقع در بلوار دادمان، با هدف ایجاد یک تجربه دلپذیر در خرید و استفاده از خودروهای ب ام و میان مشتریان این شرکت، یک کارگاه دو روزه معرفی آپشن‌های خودروهای BMW برگزار می‌کند.
این دوره ۲ روزه آموزشی همزمان به صورت حضوری و همچنین آنلاین از طریق لایو شبکه‌های اجتماعی برگزار خواهد شد. ساعت ۱۰ تا ۱۸ برنامه به‌ صورت حضوری برقرار است و همچنین ساعت ۱۴ تا ۱۵ بخشی از برنامه آموزشی، همزمان به‌صورت آنلاین در پیج شبکه اجتماعی این شرکت قابل پیگیری و مشاهده خواهد بود.
در مدت زمان برنامه متخصصان و کارشناسان شرکت پرشیا خودرو در خصوص آپشن‌های انواع مدل‌های ب ام و و نحوه کارکرد و روش استفاده از آن‌ها، توضیحات کاملی را خدمت علاقمندان و دارندگان ارائه می‌دهند.
به دلیل رضایت خاطر مشتریان در طول برگزاری ایونت، مشتریانی که به صورت حضوری به نمایندگی دادمان مراجعه کنند می‌توانند از کوپن ۵۰ درصدی تخفیف نصب آپشن خودرو BMW تا مدت زمان ۲۰ روز بهره مند شوند.
متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزییات مطالب آموزشی این دوره آموزشی می توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۸۱۲۷۷ تماس حاصل نمایند.
نمایندگی کد ۱۳۴ شرکت پرشیا خودرو در شهر تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، بعد از خیابان میلاد، پلاک ۱۵۹ واقع شده است.

کد خبر 142421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha