معرفی اکستریم VX؛ آپشنال‌ترین خودرو چینی در ایران(+فیلم)

اکستریم VX یکی از سه خودرو اکستریم در ایران است که از سوی این شرکت به بازار عرضه خواهد شد. در ویدئوی معرفی اکستریم VX با یکی از پرآگشن‌ترین خودروهای اکستریم در ایران مواجه می‌شوید که یک سر و گردن بالاتر از تیگو ۸ پرو فونیکس قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اکستریم که بعد از فونیکس دومین زیرشاخه لوکس مدیران خودرو است با سه محصول فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که اکستریم VX پرآپشن‌ترین خودرو در میان سه خودرو اکستریم است.


شتاب صفرتاصد اکستریم TXL با شروین یگانه راننده شماره یک ایران را در ویدئویی کوتا ببینید

مشخصات فنی اکستریم VX با اکستریم TXL یکسان است اما از سطوح آپشنی بالاتری از این خودرو برخوردار است. به عنوان مثال در سیستم ADAS اکستریم VX بیست و شش رادار و سنسور وجود دارد اما در اکستریم TXL سه عدد سنسور کمتر را شاهد هستیم.

اکستریم VX به یک پیشرانه ۲ لیتری TGDI تجهیز شده که ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس AT از آیسین ژاپن به محورهای خودرو منتقل می‌کند.

در مقایسه با فونیکس تیگو ۸ پرو، پیشرانه اکستریم VX حدود ۷ اسب بخار و ۲۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشتری تولید می‌کند ضمن اینکه از کابین مجهز و لوکس‌تری نسبت به این خودرو نیز برخوردار است.

تصاویر برگزیده از اکستریم VX را در گالری ذیل ورق بزنید:

در خصوص امکانات رفاهی و ایمنی اکستریم VX نیز باید بگوییم که این خودرو در حال حاضر، کامل‌ترین خودرو چینی از نظر امکانات و آپشن‌های ایمنی و رفاهی است که طیف گسترده‌ای از امکانات را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

سیستم ADAS اکستریم VX یکی از کلیدی‌ترین نکات ایمنی در این خودرو است که با ۲۶ رادار و سنسور، از سطح +۲ رانندگی خودران پشتیبانی می‌کند.

در ویدئوی معرفی اکستریم VX می‌توانید با برخی از امکانات و مشخصات فنی اکستریم VX آشنا شوید:

کد خبر 144097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha