کد خبر 144326
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
مدیرعامل سایپا تسلیت گفت (+متن پیام)

مدیرعامل سایپا در پیامی شهادت هموطنان و زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان به دست تروریست‌های مزدور در چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، را به محضر مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری، ملت شهید پرور ایران و خانواده‌های آن عزیزان داغدار، تسلیت گفت.

به گزارش پرشین خودرو، محمدعلی تیموری، با محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط دشمنان قسم خورده کشورمان که بار دیگر سنگدلی و خباثت خود را به ملت شهید پرور ایران نشان دادند، شهادت هموطنان مظلوم‌مان را تسلیت گفت و تاکید کرد که خانواده گروه خودروسازی سایپا از این حادثه‌ تلخ و شهادت جمعی از مردم عزیزمان بسیار متألم و متاثر است و امیدواریم ارواح مطهر با ارواح مطهر شهدا، محشور شوند.

در پیام مدیرعامل سایپا آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که به دست دشمنان قسم‌خورده ایران و عناصر جنایت‌کار صورت گرفته، باعث اندوه خانواده گروه خودروسازی سایپا شده است. اطمینان داریم که خون پاک شهیدان سرفراز سبب تقویت و توسعه بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد و دشمنان را بیش از گذشته نا امید خواهد کرد و عزم ملت ایران در پیروی از مسیری که شهدای انقلاب آغاز کرده‌اند را راسخ‌تر خواهد کرد. ملت ما هیچگاه بواسطه  تحرکات دشمن خبیث و مزدور از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، دست نخواهد کشید.

ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلیت و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال صبر را برای آنان و علو درجات را برای شهیدان این حادثه تروریستی خواستارم.

کد خبر 144326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha