خودرو جتور T۲ به ایران می‌آید / کپی چینی فرود برانکو در راه بازار

گروه بهمن که تولید و عرضه خودروهای فیدلیتی در بازار ایران را بر عهده دارد، این بار جتور T۲ که می‌توان آن را کپی خلاقانه از فورد برانکو آمریکایی دانست را راهی بازار خودرو خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چند سالی از همکاری بهمن موتور با برند جتور و عرضه محصولات آن با برند فیدلیتی می‌گذرد و این خودرو توانسته سهم مناسبی از بازار خودرو ایران به خود اختصاص دهد.

فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ محصولاتی از برند جتور است که برای مصرف کننده ایرانی آشناست. همچنین خودرو فیدلیتی BX1 از سوی بهمن موتور در خلال نمایشگاه خودرو تهران به نمایش درآمد که در بازار چین با نام جتور داشنگ شناخته می‌شود.

این بار اما بهمن موتور دست روی یکی از خودروهای جدید جتور که قابلیت آفرود مناسبی نیز دارد گذاشته و قصد دارد آن را راهی بازار خودرو کند.

جتور

جتور T۲ همان خودرویی است که یکی از مدیران ارشد گروه بهمن ورود آن به بازار را تایید کرده است.

براساس پستی که مدیر ارشد گروه بهمن در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده است، ورود جتور T۲ با برند فیدلیتی در آینده نزدیک، قطعی به نظر می‌رسد.

جتور

از آنجا که جتور زیرمجموعه برند چری در چین است، مشخصات فنی محصولات آن با خودروهای چری یکسان است.

جتور T۲ با دو پیشرانه ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری و یک مدل هیبریدی در بازار خودرو چین در دسترس است.

پیشرانه این خودرو با محصولاتی مانند تیگو ۸پرو، تیگو ۸ پرومکس، فونیکس اف ایکس و آریزو ۶ یکسان است و نیرویی معادل ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند.

طراحی ظاهری خودرو جتور T۲ نیز به طراحی جعبه‌ای مشهور است که شباهت‌های بسیاری به فورد برانکو دارد هر چند که نمی‌توانیم آن را یک کپی ناشیانه از این خودرو آمریکایی بدانیم.

جتور از برندهایی است که در بیشتر کشورهای حاشیه خلیج فارس حضور فعالی دارد و توانسته در بازار رقابتی این کشورها، موفق ظاهر شود. به طور مشخص، جتور T۲ در بازار کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس با قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

جتور

کد خبر 144912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha