کد خبر 19973
۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵
اولتیماتوم 24 ساعته به خودروسازان

پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن تجارت گفت: پس از ابلاغ مصوبه قیمت‌گذاری دولت، خودروسازان باز هم برخی انواع خودرو را به پیش فروش قطعی نگذاشتند. بر این اساس، با مراجعه‌ای که بنده به سایتها فروش خودروسازی داشتم آنها را مکلف کردم ظرف مدت 24 ساعت سایر خودروها را نیز به فروش بگذاراند.

به گزارش «پرشین خودرو»، مهدی غضنفری در حاشیه سومین همایش فولاد در جمع خبرنگاران در خصوص شکل گیری کارگروه مشترک دولت و مجلس برای نرخ گذاری خودرو افزود: موضوع ایجاد کارگروه مشترک برای قیمت گذاری نبود بلکه نمایندگان مجلس در کمیسیون صنایع بر این باور بودند که باید جزئیات قیمت گذاری را مورد بررسی قرار دهند که بر این اساس قرار شد که کمیته ای در سازمان حمایت و یا مجلس تشکیل شود تا خودروسازان در آن منشا افزایش قیمت را توضیح دهند. وی ادامه داد: به دلیل اینکه زمان جلسه کمیسیون صنایع محدود بود، قرار بر این شد که کمیته جداگانه ای تشکیل شود. این عضو کابینه دهم در خصوص اتمام حجت با برخی مدیران خودروسازی خاطر نشان کرد: پس از ابلاغ مصوبه قیمت گذاری بازهم خودروسازان برخی انواع خودرو رابه پیش فروش قطعی نگذاشتند که بر این اساس، با مراجعه ای که بنده به سایتها فروش خودروسازی داشتم، آنها را مکلف کردم ظرف مدت 24 ساعت سایر خودروها را نیز به فروش بگذاراند. وی گفت: دلیلی که خودرو سازن برای عدم عرضه ارائه می کردند این بود که مطمئن باشند قطعات خودروها تامین می شود که مقرر شد ظرف 24 ساعت با قطعه سازان جلساتی برگزار کنند.
کد خبر 19973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تارزان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    3 0
    آقای محترم وزیر!مردم میخوان قیمت کارخانه بیاد پایین، تولید رو بکن یک میلیون چه فایده؟!!
  • هاج زنبور عسل ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    2 0
    چه اولتیماتومی؟ مردم میخوان قیمت نمایندگی و سازمان حمایت کم شه ! پیش فروش زیاد چه نفعی برای مردم داره وزیر عزیز!!!
  • علی۵۰۰ ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
    0 0
    بابا اولتیماتوم. میگم حاجی یه وقت اولتیماتوم میدید اسیب نبینید! شوخی شوخی قیمتها رو دارید جا مبندازید. یعنی اصلا ملت به ته پاتونه نه!!!!!!!!