خودروسازان صدای وزیر را هم درآورند

پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از مدیران شرکت های خودروساز کشور گفت: اگر مدیران دو شرکت ایران خودرو و سایپا به موقع، موفق به مدیریت کمبود ارز می شدند، امروز مردم مجبور نبودند خودرو را با قیمت گران تری خریداری کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، مهدی غضنفری روز سه شنبه در همایش معرفی 100 شرکت برتر ایرانی با اشاره به عملکرد نامناسب مدیران شرکت های ایران خودرو و سایپا برای جلوگیری از افزایش قیمت خودرو اظهار داشت: تحریم ها می تواند در افزایش قیمت ها موثر باشد، اما اگر مدیران شرکت ها بتوانند به موقع تصمیم بگیرند و امور را مدیریت کنند، تحریم ها نمی تواند چنین تاثیراتی در بازار داشته باشد. وی با اشاره به نوسانات نرخ ارز بیان کرد: کمبود ارز نشان داد که می تواند چه تلاطم هایی را در اقتصاد کشور ایجاد کند، به طوری که این مسئله هم اکنون به عنوان یک چالش جدی در مسیر تولید مطرح است. غضنفری در خصوص ارزآوری برای کشور توسط شرکت ها تاکید کرد: شرکت هایی هم که نیاز به ارز ندارند، باید به سمت ارزآوری حرکت کنند. به گزارش ایرنا، وی افزود: ارزآوری باید به عنوان یکی از شاخص های سنجش شرکت های برتر در نظر گرفته شود.
کد خبر 20098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    16 0
    وای آقای وزیر هم که چه قد دلش برای مردم میسوزه !!
  • تارزان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    15 0
    حالا میگی عمو جان؟نوش دارو بعد از مرگ سهراب!!!
  • مهدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    12 0
    وزیر محترم تو خودت میدونی قیمت جدید گرونه ، به جای حرف زده اقدام اساسی بکن و در این آخر مدت خدمتتون یه کار مفید انجام بدین و قیمت ها رو حساب شده محاسبه بکنین تا حداقل هم این دنیا رو داشته باشین و هم اون دنیا رو. به خدا هیچ وسیله یا کالایی در ایران تو این سال یک دفعه دو برابر نشد.
  • ابالفضل ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    11 0
    ای جونم ،تا حالا کجا بودی؟
  • داوود ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    1 0
    کسی نیست بگه کمبود نقدینگی و نبودن مدیریت درست همش باید از جیب مردم کنده بشه؟ بعد بیای بگی تا پایان سال افزایش قیمت نداریم؟ بدتر با دلار مبادلاتی هم حاضر به فروش نباشی ؟ وزیر باید هم طرف مردم و هم طرف خودرو سازو بگیره! اقای وزیر در درامد اقشار کارگری و کارمندی هیچ اتفاق خاصی رخ نداده فقط دارن تورم 180 درصدی رو تجربه میکنن!!!!!!!!
  • وزیر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    3 0
    عزیزانم به کسی نگین ولی دستور افزایش قیمت ها کار خودم بوده.اینا سیاه بازیه ...
  • ایرانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    3 0
    آقای وزیر ببخشید ولی دیگه برای این حرفا خیلی دیر شده ............تنها کاری که از دست شما بر میاد اینه که به حرف وجدانتون گوش بدین و قیمت هارو برگردونین به سابق شاید ملت شما رو ببخشن
  • farhad ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
    6 0
    اینا همش فیلمه.خودروسازا و دولتی ها همه چی را با همدیگر به توافق می رسند و هوای همدیگرو دارند.شرکتهای خودروساز ایرانی مونتاژ کارند...........
  • امیر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
    4 0
    از ابراز حمایت شما آقای وزیر نسبت به مردمی که در حقشان ظلم شد سپاسگذاریم اگه شما نبودین که حرف دل مردم رو به گوش خودرو سازها برسونین ما چی کار میکردیم ؟؟؟!!!!
  • کریمی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
    6 0
    این حرفا دیگه فایده نداره ، نظر من و خیلی از هموطنان دیگر در خصوص افزایش کیلویی قیمت خودرو اینکه که : اولا کل پیش فروشیهای قبل از بهمن ماه باید به قیمت قبل محاسبه بشه ( با هر موعد تحویل ، حتی سال 92 و با قید عبارت قیمت روز در قرار داد ) چون شما وزیر محترم ، مسئول عزیز اعلام کرده بودید تا آخر سال گرونی خودرو نداریم (آبان ماه ) اگه ما می دونستیم این بلا رو سر ما میاری ..... می کردیم خودرو پیش خرید کنیم . از بهمن ماه به بعد با این قیمتهای .... هر کاری دوست دارید انجام بدید دوما : وقتی خودروهای موعد تحویل گذشته هنوز تحویل نشده (تندر 90 آبان ، آذر و دی ) چرا بازم پیش فروش انجام دادن اونم با موعد تحویل اردیبهشت و ... وقتی خودرو ساز به تعهدات قبلی عمل نکرده شما با تعهدات دیگه و جدید چرا مجوز افزایش قیمت دادید . ای مسئول عزیز خلاصه اینکه من راضی نیستم و از حقم نمی گذرم ...(لطفا منتشر کن )
  • ایران ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
    4 0
    جناب وزیر شما به همه مردم پشت کردین ولی چند تا مدیر ..... چنان جوابی در دنیای اقتصاد به شما دادن که واقعا" برای خودم متاسفم ! ایا این سزاواره که بریز بپاش و عدم نقدینگی و سوءمدیریت 100 درصد مردم تاوان بدن؟ چرا جلوی زیادی خواهی خودرو سازان رو نمیگیرید؟ حداقل در این چند ماه این کارو بکنید!
  • علیرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
    6 0
    آقای وزیر شما مگه نگفتی تا آخر سال افزایش قیمتی نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عین مرد از حرفت دفاع کن و این یک ماه را هم نگذار خودروهای پیش فروش شده افزایش قیمتی داشته باشند به خدا افزایش قیمت خودروهای پیش فروش شده تا آخر سال ظلم گزافیه در حق مشتریان بابا یه کاری بکن تو نماینده ی این ملت مظلومی آخه این مردم باید دردشونو به کی بگند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟