کد خبر 21206
۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
نظر وزیر صنعت درباره قیمت‌ خودروها

پرشین خودرو: وزیر صنعت، معدن و تجارت تصمیم‌گیری در مورد قیمت نهایی خودروهای داخلی را وظیفه شورای رقابت دانست.

به گزارش «پرشین خودرو»، مهدی غضنفری در حاشیه دیدار نوروزی با اصحاب رسانه درباره زمان تعیین قیمت خودروهای داخلی، اظهار کرد: این موضوع باید از مسوولان شورای رقابت پرسیده شود. وی از هرگونه اظهارنظر بیشتر در این زمینه خودداری کرد. این در شرایطی است که اواخر سال گذشته خودروسازان داخلی به یکباره قیمت محصولات خود را در مواردی تا صد درصد افزایش دادند. این موضوع انتقاد شدید کارشناسان، برخی نمایندگان مجلس و درنهایت رییس‌جمهوری را به دنبال داشت به‌گونه‌ای که وی در برنامه زنده تلویزیونی خودروسازان را تهدید کرد در صورتی که نرخ محصولات خود را کاهش ندهند تعرفه واردات این محصول حذف خواهد شد. البته خودروسازان در آخرین روزهای سال گذشته کاهش 500 هزار تا چهار میلیون تومانی را در قیمت محصولات خود اعمال کردند که البته از نظر مسوولان شورای رقابت کافی نبوده است. طبق جدیدترین اظهارات صورت گرفته انتظار می‌رود مسوولان شورای رقابت تا پایان ماه جاری قیمت نهایی خودروهای داخلی را اعلام کنند.
کد خبر 21206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    8 1
    پس تکلیف کسانیکه با قیمت تجاری پیش خرید کردن و الان دعوتنامه براشون صادر شده چیه ...لطفا زودتر تصمیم بگیرید تا مردم از بلا تکلیفی خارج بشن
  • 8سیلندر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
    2 0
    جالبه موقع افزایش قیمت فورا اظهار نظر مینمودید ولی موقع کاهش قیمت و انتظار حمایت از آن چه ها که نمی گوئید!!!!!!
  • مهرداد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    0 0
    چطور واسه افزایش تو چند ساعت هم ابلاغ شد هم رفت رو سایت سازمان حمایت محض از تولید کننده و هم اجرایی شد اما زمانی که خبر از کاهش شد سازمان حمایت حتی صداش هم درنیومد؟
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    اقای مهدی غضنفری باید با جناب اقای جمشید پژویان تفاوق کنن که چقدر باید قیمت خودرو کاهش پیدا کنه!