کد خبر 26246
۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
رونمایی از PU1 ایران خودرو

پرشین خودرو: پی.یو.وان(PU1)محصول جدید ایران خودرو تبریز رونمایی شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، این خودرو وانت بار که با پلت فرم پژو 405 طراحی شده، دارای موتور 1700 سی سی، ترمزهای ای بی اس بوده و دوگانه سوز است و داشتن کیسه های هوا و همچنین جای گیری مخزن سوخت زیر اتاق از مشخصات این محصول جدید ایران خودرو به شمار می رود. معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم رونمایی از این محصول گفت: تا آخر امسال این محصول در خط تولید شرکت ایران خودروی تبریز قرار می گیرد. مدیرعامل ایران خودروی تبریز نیز با اعلام اینکه این خودرو در 18ماه و با 520 میلیارد ریال اعتبار طراحی و ساخته شده است، افزود: قیمت خودرو پی.یو.وان با توجه به حجم سرمایه گذاری کمتر از 200 میلیون ریال است. قرار است شرکت ایران خودرو تبریز در سال آینده 30 هزار دستگاه از این خودرو را به صورت انبوه به بازار عرضه کند.
کد خبر 26246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    3 0
    نصف پرشیا + نصف 405 + یکم باردو + قالپاق رانا شده ماشین جدید!
  • مهران ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    3 0
    جدی 52 میلیارد تومان یا ریال اصلا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست ایا بازاریابی شده است
  • حمزه ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    4 0
    نمردیمو معنی طراحی رو هم فهمیدیم! فردا با یه فرز میوفتم به جون ماشین ، یه وانت ! نه ببخشید ! یه PU2050 طراحی میکنم! با سرمایه گذاری، کمتر از 100 هزار تومان! لعنت بر رانت و انحصار !.. .
  • mosa ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 0
    شتر گاو پلنگی دیگر خدا به داد مشتری برسه خجالت کشیده بگه موتورش همون موتور پیکان با تکنولوژِی شونصد سال پیشه
  • پويا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 0
    واقعاً باعث خجالته...
  • ساده لوح ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    4 0
    افرين بر شركت معظم ايران خودرو pu1 !!!!!!!؟؟؟ 52 ميليارد تومان !!!!!!!!؟؟؟؟ همين دولتي بودن و انحصاري بودن باعث خلق اين عدد نجومي ميشود . سوال اينكه براي منه ساده لوح مشخص كنيد قسمتهاي جديد طراحي كجاست كه 52 ميليارد شده ؟؟؟ البته من تا حدي دليل اين عدد نجومي را ميدانم سال 1388 براي ساخت قالب يك قطعه پلاستيكي به دليل عدم توانايي ساخت داخل متوسل به چين شدم بعد از برسي شركتهاي مختلف رزومه يك شركت برايم جالب بود ساخت سپر براي سمند پس از مذاكرات سوالي كه در سرم بود را از نماينده ان شركت چيني مبني بر ساخت قالب سپر براي خودرو پرسيدم ايشان در جواب گفتند هزينه ساخت قالب 4 كويته oem ( او اي ام به معناي ساخت با استانداردهاي كارخانه مادر ) حدود 450 مليون تومان ميشود . پس از پيگيري و پرس جو در خصوص قيمت تمام شده اين قالب در شركت ايرانخودرو به عدد نجومي 2 ميليارد و 500 ميليون تومان رسيدم . حال شما دوستان خود قضاوت كنيد 52 از كجا امده ؟؟
  • نامعلوم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    2 0
    آدم که روش باز بشه از هیچی خجالت نمی کشه و دست به هر کاری میزنه کاش زمین دهن باز می کرد و اون کارخانه با همه طراحانش رو می بلعید.