نگران رقابت با اروپایی ها در بازار ایران نیستیم

پرشین خودرو: مدیرعامل بایک موتور درباره رقبای اروپایی و آمریکایی در ایران وعده داد که ضمن بررسی راههای کاهش قیمت، شبکه خدمات پس از فروش گسترده و قدرتمندی را با همکاری شریک ایرانی خود در ایران ایجاد کرده و در عین حال تولید خودروهای با کیفیت در ایران را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، ژانگ سایونگ مدیرعامل گروه خودروسازی بایک موتور چین که جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به اینکه هدف گذاری اصلی این مجموعه حضور پایدار در بازار خودرو ایران بوده و به همین منظور صادرات خودروهایی باکیفیت بالا و در کلاس جهانی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: تنها راه رقابت پایدار با خودروسازان بزرگ دنیا در بازارهای منطقه ای و بین المللی تولید خودرو مطابق با استانداردهای روز دنیا است و گروه بایک موتور توانسته است با سرمایه گذاری در این بخش ها و همچنین خرید شرکت های معتبر اروپائی، اعتماد مشتریان داخلی و خارجی را نسبت به تولیدات خود جلب کند. وی اعلام کرد: بایک چهارمین خودروساز بزرگ چین و اولین خودروساز پکن است که در فهرست شرکت های برتر جهان قرار گرفته و اخیرا نیز توان خود را بر تولید خودروهای مبتنی بر انرژی های نوین متمرکز کرده و درنظر دارد تا سال 2020 به یکی از شرکت های پیشرو در بکارگیری انرژی های نوین و یکی از خودروسازان قدرتمند جهان تبدیل شود. ژانگ سایونگ در واکنش به چراغ سبز خودروسازان غربی برای ورود به بازار ایران گفت: بایک موتور اقدامات گسترده ای برای حضور قدرتمند در بازار ایران انجام داده و قول می دهیم که تمام توان خود را به کار گیریم تا خودروهای چینی از لحاظ قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش مزیت بالاتری پیدا کنند. سایونگ با ابراز علاقه مندی نسبت به تعمیق همکاری ها با شرکت سازه های خودرو دیارگفت: در این راستا تلاش خواهیم کرد تا از طریق سرمایه گذاری مشترک، امکان استفاده از زیرساخت های موجود در صنعت خودرو و قطعه سازی ایران را فراهم کرده و با افزایش عمق ساخت داخل، قیمت تولیدات خود در ایران را کاهش دهیم. وی گفت: گروه خودروسازی بایک موتور طی سالهای اخیر سرمایه گذاری های هنگفتی را در راستا خرید تکنولوژی های پیشرفته تولید از سراسر دنیا انجام داده و در حال حاضر امکانات مستقر در این مجموعه از جمله خطوط پرس، رنگ، جوش، بدنه، مونتاژ و ربات ها با بزرگترین خودروسازان جهان برابری می کند.
کد خبر 32497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    18 10
    امیدوارم با حضور هر چه بیشترشرکت های خودروسازی معتبر اروپایی و آمریکایی شاهد خروج تک تک خودروسازان چینی از کشور باشیم. به امید روزی که دیگه خودروهای چینی جرات وارد شدن به بازار ایران و نکنن.
  • روزبه ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
    18 9
    که چی؟ بشویم آزمایشگاه شما؟ چرا جوک میگی چینی. حتی یک محصول شما اجازه ورود به اروپا و امریکای شمالی رو ندارد و شما از شاسی های قدیمی اروپاییها با قوای محرکه نیست درجهان استفاده میکنید بعد میخواهید با آنها رقابت کنید؟ تقصیر شما نیست تقصیر کسانیه که امثال شما رو به ایران راه میدهند.
  • امير جمشيدي ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    7 7
    با سلام و احترام جايي تقدير و تشكر دارد .
  • آرش ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    9 13
    شمایی که بدون اطلاع نظر میدی! بدون شرکت بایک چین از لحاظ تکنولوژی از خیلی از شرکت های اروپایی درجه بالاتری داره این شرکت بنز رو در چین مونتاژ می کنه لطف کنید در مورد چیزی که اطلاع ندارید نظر ندین
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    3 6
    شرکت بین المللی بایک (BAIC) از سال 1988 فعالیت خود را آغاز کرد. عمده فعالیت های اقتصادی این شرکت واردات و صادرات فناوری ، اتومبیل و محصولات برقی و مکانیکی در بازار های خانگی است. 49 درصد از سهام این شرکت متعلق به بنز چین است. این شرکت همچنین مسئول صادرات خودروهای شرکت Beijing Automobile Works نیز میباشد. محصولات این شرکت به بیش از 20 کشور در اقصی نقاط اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، استرالیا ، آفریقا ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی و ... صادر شده است.
  • انار ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    4 2
    وينكل تك كابين تا حالا خوب جواب داده ، جناب مستطاب دوست دارى برو تويوتا دو كابين بخريد ، محترمانه بهم جواب بدهيد
  • مهندس رضائی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    3 4
    یارو رو تو ده راه نمیدادن سراغ کدخدا رو میگرفت. این فرغون ها در حدی نیستند که با محصولات اروپایی مقایسه بشن طرف یا نمیدونه کیفیت یعنی چی یا نمیدونه رقابت یعنی چی؟ به امید فرارسیدن قطع کامل ورود خودرونماهای چینی
  • مهدی همتی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    بله نباید نگران باشید وقتی ایرانیان هستند و بشماوشرکت های شما اعتماد می‌کنند وشما براحتی انان روز گول می‌زنید وخودرو میفروشیدوکل پول آنرا میگیرید وسپس پاسخگویی برای پلاک واسنادان ندارید چرا نتوانید باکشورهای دیگر مقابله کنیدبه خود من چهارماه است سابرینا دادین وکل پول. انرا گرفته وبرایتان مهم نیست مشتری ماکه خرید نقدی کرده ایا می تواند از ان استفاده نماید من نمیدانم شما چگونه می خواهید خسارت مرا پرداخت کنید ورضایت مشتری خود را جلب کنید من که زورم به شما نمی رسد بخدا وا میگذارمتان تا حق تان را با عوض این همه محبت که مشتریان خود میکنید بدهد