مترو تهران به 300 رام قطارنیاز دارد

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تاکید کرد: در حال حاضر 130 قطار در خطوط شهری مترو تهران وجود دارد که نیاز مترو تهران به 300 رام قطار جهت خدمات رسانی مطلوب تر است.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمد احمدی بافنده با بیان اینکه بیش از 130قطار در خطوط شهری مترو تهران داریم، گفت: با توجه به موضوع اورهال قطارها روزانه بالغ بر 100 دستگاه قطار از این تعداد در دوره خدمات رسانی تمامی خطوط مترو قرار می گیرند.

وی گفت: براساس زمان بندی های صورت گرفته تعمیرات و اورهال قطارها به صورت دوره ای صورت می گیرد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه 33 رام قطار نیز به مترو تهران – کرج اختصاص دارد، اظهارکرد: روزانه 20رام قطار نیز در این خط خدمات رسانی دارد .

احمدی بافنده تصریح کرد: در برخی روزهای سال بنا به ازدحام تردد در ایستگاه ها، قطارهای فوق العاده تدارک دیده شده که به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان در زمان‌هایی که ازدحام در ایستگاه ها را شاهد باشیم به کار گرفته می شوند.

وی با اشاره به اینکه طی دو هفته گذشته، هدوی (سرفاصله حرکت قطار) در خط 4 مترو که یکی از خطوط پرتردد شهر است با سرویس دهی قطارهای فوق العاده، یک دقیقه کاهش یافته است، گفت: سرفاصله حرکت قطار در این خط اکنون 4 دقیقه است، به طوری که مسافران این خط از سقف 500 هزار نفر به 800 هزار نفر نیز رسیده است.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تاکید کرد: تهران به 300 رام قطار برای خدمات رسانی مترو به شهروندان نیاز دارد که متاسفانه دولت در این سالها در تأمین واگن و قطار برای مترو تهران اقدامی نکرده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 64120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha