در یک هفته گذشته‌ 236 موتورسوار در قم مجروح شدند

پرشین خودرو:معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: در یک هفته گذشته 225 تصادف موتور 236 مجروح در قم بر جای گذاشت که آمار خوبی را در این حوزه نشان نمی‌دهد.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی فراهانی ، با اعلام این مطلب عنوان کرد: در یک هفته گذشته 225 تصادف موتور 236 مجروح در قم بر جای گذاشت که آمار خوبی را در این حوزه نشان نمی‌دهد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: در یکی از شاخص‌ترین تصادفات دلخراش موتورسیکلت در سطح شهرمرد 35 ساله ‌ضربه مغزی شد.

وی تصریح کرد: بی احتیاطی موجب شده تا هر هفته شاهد آمار ناخوشایندی از تصادفات در حوزه موتورسیکلت در قم باشیم.

فراهانی در مورد وضعیت پارکینگ زائر نیز بیان کرد: شکل و ساختار پارکینگ زائر از نظر ارتفاع به گونه‌ای است که امکان ورود توسط خودروهای امدادی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید به طور جدی ورود پیدا کنند و با توجه به اینکه ظرفیت پارکینگ در ایام نوروز و تعطیلات پر می‌شود باید پیش بینی‌های لازم در جهت خدمات امدادی صورت بگیرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد: مسئولان در صورت امکان در این باره فضایی را طبق استانداردهای آتش نشانی و اورژانس در نزدیک ترین محل در نظر بگیرند.

وی در مورد حادثه تلخ و ناگوار پلاسکو نیز گفت: در این حادثه مردم نسبت به دستگاه‌های خدمت رسان و امدادی شناخت خوبی پیدا کردند و امیدواریم مردم به خوبی یاد بگیرند به جای عکس و سلفی گرفتن از صحنه حادثه، محل را برای ورود خودروهای امدادی امن و ایمن کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 66965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha