بی ام و نمایشگاه فرانکفورت را هیجان انگیز می داند

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی بی ام و اخیرا در مصاحبه ای وعده داد که نمایشگاه فرانکفورت سال جاری بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

Harald Krüger مدیرعامل گروه خودروسازی بی ام و اخیرا در مصاحبه ای وعده داد که نمایشگاه فرانکفورت سال جاری بسیار هیجان انگیز خواهد بود. وی هیچ اشاره ای به جزئیات برنامه بی ام و برای این نمایشگاه نکرده اما به نظر می رسد می توان شاهد معرفی چند مدل هیبریدی یا الکتریکی توسط برند باواریایی بود و خبری از یک مدل با عملکرد بالا نیست.
اما چه چیزی را باید در غرفه نمایشگاه فرانکفورت بی ام و مشاهده کنیم؟ نخست آن که i8 رودستر برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده و مدت زمان طولانی شایعات و گزارشاتی درباره آن منتشر می شود. بی ام و در حال حاضر دارای خودرو اسپرت هیبریدی بوده اما تاکنون نسخه رودستر i8 را شاهد نبودیم. البته در گذشته نسخه کانسپت i8 رودستر توسط بی ام و رونمایی شده است. این مدل با از دست دادن سقف خود همچنان جذابیت طراحی را حفظ می کند و انتظار داریم طراحی مجذوب کننده ای به خود گیرد.
شایعه نشان می دهد کمپانی بی ام و در نظر داشته تا کانسپت x7 شاسی بلند را به نمایش بگذارد. Harald Krüger مدیرعامل وقت کمپانی بیان داشت که X7 تولیدی از سال 2019 راهی بازار خواهد شد، مدلی فول سایز که رقیبی برای Q8، لندروور رنجروور و برخی دیگر محسوب می شود. همچنین پیش بینی می شود X2 نیز در این رویداد رونمایی شده و مدتی بعد روانه بازار جهانی گردد.
در دیگر گزارش ها، سری 3 کاملا برقی نیز احتمالا طی نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شود. Krüger امیدوار است در سال 2018 به عرضه سری 3 برقی بپردازد. گذشته از آن X3 الکتریکی نیز سال 2020 از راه می رسد و احتمالا طراحی جدیدی به خود می گیرد. اطلاعات بیشتری در کار نیست و تنها باید تا نمایشگاه فرانکفورت ماه سپتامبر سال جاری به انتظار نشست.

کد خبر 78079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha