کد خبر 91554
۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
آیا بانوان ایرانی دربی 86 را می‌بینند؟

پرشین خودرو: تغییرات ویژه فدراسیون فوتبال برای دربی 86 می تواند به حضور بانوان در استادیوم آزادی منجر شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از عصرایران، تلاش هایی صورت گرفته است برای اینکه گروهی خاص از بانوان اجازه داشته باشند دیدار دربی 86 را از نزدیک نگاه کنند.

حضور اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال سبب تغییرات مهمی در استادیوم آزادی شده است که بسیاری از آن سخت افزاری است و به نظر می رسد اینکه در دسته بندی انسانی قرار داشته باشد.

براساس عکس های منتشر شده توسط خبرآن لاین ورودی جایگاه ویژه تغییر کرده و سقف جایگاه 34،35 و 36 که در حال تعمیر بود پس از ماه ها تعمیر شده و صندلی های طبقه دومش نصب شده است. اما خبر ویژه در مورد دربی 86 چیز دیگری است.

این طور که شنیده می شود فدراسیون فوتبال به برخی بانوان هنرمند ، علاقمندان فوتبال ، فوتبالیست های بانو و فعالان حوزه ورزش و فعالان حوزه اجتماعی دعوتنامه ای شفاهی داشته اند برای حضور در دربی.

از قرار معلوم حضور رییس فدراسیون جهانی فوتبال در استادیوم مسوولان را مجاب کرده که چهره زمخت استادیوم آزادی را کمی لطیف تر کنند و جایگاهی از استادیوم آزادی را که به احتمال زیاد جایگاه ویژه خواهد بود در اختیار بانوان قرار دهند.

پانوان ایرانی که چند روز قبل مجوز کامل حضور در بازی بسکتبال را به دست آورده اند حالا در استادیوم آزادی و به صورت انتخاب شده می توانند دربی را از نزدیک نگاه کنند.

البته پیش از این و چندین سال قبل هم چنین اتفاقی رخ داده بود و این امید وجود دارد که روز پنج شنبه هم تکرار شود و به حضور دائمی بانوان در کنار فوتبال منجر شود.

کد خبر 91554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha